#Logowanie Rejestracja
OM603 Turbo, przy obciążeniu zaczyna kopcić na czarno, spadek mocy
  • 0 głosów - średnia: 0


10-09-2016, 17:15 #1
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

C124 230CE EX
W140 S350TD
Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2016, 17:16 przez robertocdx.

11-09-2016, 20:34 #2
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
Sprawdź zawór EGR, a najlepiej go zaślep.

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

11-09-2016, 21:19 #3
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
wlasnie z tym egr'em tez mi po glowie chodzi, z tego co wiem nie wystarcy zdjac wezyka i zatkac go, jak i grzybek. bo rozumiem ze grzybek od egra w spoczynkowej pozycji jest zamkniety, jak go podcisnienie zaciagnie to wtedy sie otwiera. z tego co wiem trzeba wyciac/ominac cale ustrojstwo z elektrozaworkiem z instalacji podcisnien, bo sterownik silnika bierze to pod uwage, ale moze sie myle. wtedy pytanie: co dokladnie musze zrobic zeby egr nie działal/byl zaslepiony.

C124 230CE EX
W140 S350TD

11-09-2016, 22:03 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Tutaj jest ewidentnie duża utrata powietrza w mieszance, egr jest raczej za cienki do tego. Dziwne że tam w dolocie ogóle montowali jakąś przepustnicę, Trudno powiedzieć co się stanie jak będzie otwarta cały czas na max jeżeli cały układ jest strojony pod nią (może np się rozbiegać silnik)

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

12-09-2016, 15:34 #5
D.J.TUNING
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:242 Liczba wątków:4 Dołączył:15.03.2013 Skąd:SZ Auto:320CE 92' E styling Reputacja: 2
Silnik to nadal 3.5 OM603 czy 3.0 OM603? Pamiętam, że coś tam działałeś Usmiech

12-09-2016, 22:01 #6
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
3.0 td 147KM z w124. Jednak pompa jest od 3.5litra.

C124 230CE EX
W140 S350TD

13-09-2016, 02:26 #7
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
tak sobie teraz na chlopski rozum mysle. jesli mam niewielki wyciek z pompy, na tylnej sciance, pod takim czerwonym kapselkiem, to czy to moze byc powod, tak zauwazylem ze ten wyciek z miesiaca na miesiac sie powieksza., bo jednak skoro elektronika, skromna bo skromna nie wali bledami na sterownik, to znaczyloby ze problem jest mechaniczny, czyli albo ktorys z wtryskow zaczal lac - ale to byloby wtedy chyba kopcenie zawsze duze, a jednak jesli przy obciazeniu to zaczyna sie pojawiac to tak jak biały pisze, powietrze nie trzyma odpowiedniego cisnienia i ucieka przez nieszczelnosc powodujac ze mieszanka robi sie mocno za bogata i silnik poprostu sie dlawi...

czy dobrze myslęPytajnik

C124 230CE EX
W140 S350TD

13-09-2016, 07:48 #8
madman84
Honorowy Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:68 Liczba wątków:3 Dołączył:20.09.2015 Skąd:BI Auto:220 CDI 04' Reputacja: 0
Ten sprzęt to normalna pompa rzędowa?- z tego toku rozumowania wychodzi mi, że wyciek musiałby powodować spadek ciśnienia na wszystkich sekcjach pompy... więc w tym wypadku skąd zalewanie?, no chyba, ze czegoś nie ogarniam w tym systemie... to poprawcie mnie Panowie

EX>W123 79' 876 200D aut. getr.<
EX>W201 91' 702 200<
EX>W202 94' 744 220<
EX>W202 97' 269 lift 220D<
EX>W203T 01' 359 200K<
>W203 04' 197- aut getr 220CDI <
>W201 90' 040 2.6E zaczynamy dłubaninę<

13-09-2016, 11:41 #9
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
Jest to normalna pompa rzedowa. Jest to to samo co do om603 3.0 tylko ciut mocniejsze. Inaczej. Jest to najmocniejsza pompa jaka byla montowana w om603.

C124 230CE EX
W140 S350TD

14-09-2016, 03:57 #10
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
on ma za mało powietrza dlatego kopci

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości