#Logowanie Rejestracja
om601 potrzebny schemat pompy wtryskowej
  • 0 głosów - średnia: 0


13-10-2014, 11:18 #1
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2014, 11:18 przez komzik.

13-10-2014, 14:43 #2
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
A w jakim języku? To nie jest schemat pompy wtryskowej, tylko przydatków.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2014, 14:45 przez roxa.

13-10-2014, 16:19 #3
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Z cyklu : google nie gryzą Hahaha
Bierz co chcesz :
http://mb.ilcats.ru/part/vin//class/1/mo...o/1/clid/1

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

13-10-2014, 19:23 #4
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
dziękować Oczko potrzebne jest mi to do pewnego projektu na studia muszę mieć rysunek pompy i opisać jej elementy potem obliczyć ryzyko zniszczenia poszczególnych elementów i takie tam różne pierdoły Oczko jakby ktoś miał jeszcze schemat działania pompy (tłoczki z tą listwą, która reguluje ilość paliwa, i reszta bebechów)

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 

13-10-2014, 21:41 #5
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Ha!
Wiem gdzie są takie rysunki ... u konstruktora takiej pompy Hahaha

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

13-10-2014, 22:51 #6
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
no to mam problem Zeby

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 

14-10-2014, 13:09 #7
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Są rysunki i schemat ideowy. Nawet jest schemat kinetyczny. Tak na marginesie... dziwnych teraz rzeczy uczą. Twoją pracę można zamknąć w jednym zdaniu... Pompe szlak trafi jak nie dostanie smarowania. Albo jak założysz założysz łożyska made in china.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

piotrek.m5 Pokaż post
14-10-2014, 17:19 #8
piotrek.m5
 
To nie dziwne, to typowa uczelniana nikomu niepotrzebna zapchajdziura Oczko

14-10-2014, 19:06 #9
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
Dokładnie typowa zapchajdziura żebyśmy się nie nudzili. Przecież każdy dobrze wie że to się nie psuje ot tak Usmiech ale cóż poradzić jak wymagają to trzeba działać. Na razie szukam materiałów a na ten projekt mam czas do stycznia więc coś się wymyśli Oczko

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości