Warto wymienić uszczelniacz wału od strony sprzęgła. Tak samo obejrzeć/wymienić uszczelniacze w skrzyni.
I wiadomo, sprawdzić stan sprzęgła (m.in. czy nie ma małych pęknięć w docisku), wieniec.
Miskę dobrze jest zdjąć jak silnik wisi na przed włożeniem.
Wygodniej jest wyjąć silnik ze skrzynią i na zewnątrz odpinać i zapinać skrzynię.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2013, 21:03 przez Czaro.
Ufff ...... sporo tego
Znając życie, to pewnikiem któraś z wymienionych przez Was rzeczy okaże się do roboty/wymiany. Nie wiem czy wszystko ogarnę za jednym razem przy wymianie motoru ale .... przynajmniej będę wiedział 'co w trawie piszczy'.
Dzięki serdeczne za wskazówki :kufel:
"LEPIEJ MILCZEĆ I BYĆ UWAŻANYM ZA GŁUPCA NIŻ SIĘ ODEZWAĆ I ROZWIAĆ WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI" - M.Twain