Obroty silnika a zmiana biegu w 5b. ASB
- 1
- 2
krass Pokaż post
20-11-2013, 09:12
#4
Spytam zaraz szefa.
Nie wie.
Dziś ma dać w palnik i mi zreferować.
Nie wie.

krass Pokaż post
20-11-2013, 11:30
#5
(20-11-2013, 11:25)chaos napisał(a): U mnie tak zmienia :
http://www.youtube.com/watch?v=F3N3vCcGAbA
Mylycja! Mylycja!

20-11-2013, 15:12
#6
Dzięki koledzy, widzę że tak ma być, czyli wszystko OK, u mnie przy full gazie ciągnie do około 5700 (bez kd), przy wciśniętym kd ciągnie aż pod czerwone.
Trochę off topu: przy jakich obrotach robi odcinkę na P i N?
Trochę off topu: przy jakich obrotach robi odcinkę na P i N?
20-11-2013, 20:03
#7
m111 do 4k ciagnie wiec m104 na hmf powinno podobnie, a m103 nie przegazowywałem
20-11-2013, 20:14
#8
Biały, konkretnie chodziło mi o M104992 czyli z HFM, bo 111-kę to znam.
U siebie nie mam odcinki na P i N , kręci na maksa, dlatego pytam, i zastanawiam się co jest zwalone.
U siebie nie mam odcinki na P i N , kręci na maksa, dlatego pytam, i zastanawiam się co jest zwalone.
piotrek.m5 Pokaż post
20-11-2013, 21:51
#9
Brak sygnału z wybieraka do sterownika, że skrzynia jest na N albo P. Albo coś w tym stylu 

20-11-2013, 21:53
#10
Znajomy ma w202 z M111 1.8 w manualu mówił ze jak stoi to też nie kreci do pełnego tylko przy 4,5 odcina. Wiec może sygnał bierze z czujnika halla w liczniku?
- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości