#Logowanie Rejestracja
Nivo w sedanie 230E
  • 0 głosów - średnia: 0


04-10-2016, 18:53 #1
MaciekC
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 Liczba wątków:1 Dołączył:25.09.2016 Skąd:KR Auto:Sedan 230E 90' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.


Załączone pliki Miniatury
       
Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 18:56 przez MaciekC.

04-10-2016, 22:30 #2
klisza
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 813 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T 95 Reputacja: 11
Nivo w sedanach bywało, więc tylko się cieszyć. Olej to ZH-M, zbiorniczek pod maską, olej taki niebiesko zielonkawy. Na górze jest gumowy korek który wyciągasz (jest na wcisk) i ma pod sobą bagnet do sprawdzania stanu.

Wycieków szukać na samych siłownikach i ewentualnie na przewodach. Jak sprawdzić czy działa? Ładujesz duże obciążenie do bagażnika, uruchamiasz silnik, powinien się podnieść (po wciśnięciu gazu szybciej - pompa jest ta sama co od wspomagania kierownicy, jest dwusekcyjna, zwana tandempompą, płyn się nie miesza). Jak działa to fajnie, jak nie działa to szukać nieszczelności, ewentualnie regenerować siłowniki. Uszkodzenie akumulatorów ciśnienia, popularnie gruszek, najczęściej się objawia twardym tyłem. Jak masz dobrą amortyzację, to są OK (rolę amortyzatorów pełnią właśnie one, siłowniki tylko podnoszą / opuszczają tył poprzez wskazania wygięcia dźwigni regulatora - który też czasem wymaga wymiany).
Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2016, 22:31 przez klisza.

05-10-2016, 01:03 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
W m102 pompa jest na końcu wałka rozrządu, od przodu silnika Oczko Taka cylindryczna buca z 2 przewodami hydraulicznymi.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości