#Logowanie Rejestracja
Nivo problem z wysokością
  • 0 głosów - średnia: 0


21-05-2013, 12:45 #1
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]

21-05-2013, 19:50 #2
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Oznaczenia na tych siłownikach to tylko twardość, 7 - zwykłe zawieszenie, 6 - sportline.
Poza tym w większości kombiaków są te same siłowniki włącznie z modelem 4matic.
Róznice dotyczą typu zawieszeń: dla zwykłego, sportline i heavy duty.
Moim zdaniem jest jeszcze powietrze w układzie.
Odepnij dźwignię regulatora, obróć w dół (opuszczanie jak dobrze pamiętam), dwóch chłopa do bagażnika i powinien klapnąć.
Przy odpowietrzaniu załóż wężyk żeby obserwować czy idzie powietrze czy nie.

21-05-2013, 21:55 #3
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
W sumie odpowietrzałem bez obciążenia... sprawdzę to

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]

22-05-2013, 15:09 #4
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
ustaw śrubę rzymską, jak była pierwotnie. Porządnie obciąż bagażnik. Więcej niż 50kg.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

25-05-2013, 19:12 #5
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
Ile to powinno trwać?? Zrobiłem 11 km z obciążeniem ustawiłem śrubę tak jak była... faktycznie siadł ale tylko 2cm(sprawdzałem po wyciągnięciu bagażu), potem przejechałem się na pusto i znów się podniósł :|

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]

26-05-2013, 14:04 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Odpal auto. Zdejmij jeden koniec śruby rzymskiej z ramienia regulatora. Opuść tył za pomocą dźwigni na żądaną wysokość. Ustaw długość śruby rzymskiej. Pamiętaj, że regulator w pewnym zakresie na skok jałowy.
Być może ustawiłeś śrubę zbyt krótko i wtedy regulator "został " na pewnej wysokości.
Trzeba się trochę z tym pobawić. Wszelkiego rodzaju luzy na łącznikach drązka reakcyjnego tyłu oraz "trzymadłąch" drązka wpływają na ustawienie wysokości.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

26-05-2013, 23:19 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Tak jak mówił mój nauczyciel w szkole, suma luzów i auto nie jedzie Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

22-08-2013, 15:07 #8
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
Dobra ogarnięte Usmiech. 4 chłopa, 2 zgrzewki złocistego i przyczepa na haku i tak 200km. Teraz można znów swobodnie regulować Usmiech

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości