nivo big problem
12-11-2013, 18:59
#3
12-11-2013, 19:20
#4
Może jest coś zapowietrzone
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
12-11-2013, 19:44
#5
zapowietrzone nie jest
a gruszki używki ale tak ajk pisałem z auta w którym było ok
żeby było jeszcze zabawniej wyjąłem z tego w którym jest problem wsadziłem zpowrotem do dawcy i działa w dawcy poprawnie
nasuneło mi się że może pompa ale chyba mało prawdopodobne z uwagi na to że napęd jak i asd działa poprawnie a pędzone jest z jednej
a gruszki używki ale tak ajk pisałem z auta w którym było ok
żeby było jeszcze zabawniej wyjąłem z tego w którym jest problem wsadziłem zpowrotem do dawcy i działa w dawcy poprawnie
nasuneło mi się że może pompa ale chyba mało prawdopodobne z uwagi na to że napęd jak i asd działa poprawnie a pędzone jest z jednej
12-11-2013, 19:47
#6
siłowniki podmieniałeś?
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
12-11-2013, 21:57
#7
12-11-2013, 22:27
#8
Ile kilometrów zrobiłeś ? Jak rozumiem to 4matic, w jaki sposób odpowietrzales układ? I najważniejsze czy przed wymiana tego wszystkiego sprawdziłeś czy nie sa zamienione przewody przy zaworze? Zasilanie z powrotem lub czy któryś z przewodów nie zostal niechcący przygnieciony, i nie zmienił mu sie przekrój ?
Przyczyną takiego zachowania moze być również uszkodzona wyspa zaworowa od 4matica.
Czy wiesz jak sprawdzić gruszke mając ja wymontowana ?
Przyczyną takiego zachowania moze być również uszkodzona wyspa zaworowa od 4matica.
Czy wiesz jak sprawdzić gruszke mając ja wymontowana ?
12-11-2013, 23:35
#9
wiedzy odnosnie sprawdzania wyjętych gruszek nie posiadam
przewody również nie pozamieniane miejscami skoro może to też być wyspa zaworowa od 4-mata jutro i ją podmienie
przewody również nie pozamieniane miejscami skoro może to też być wyspa zaworowa od 4-mata jutro i ją podmienie
13-11-2013, 01:00
#10
Gruszke sprawdzisz wzrokowo, po odkreceniu śruby na imbus powinieneś na głębokości ok 1cm zobaczyć zaworek, jesli widać czarną czelusc gruszka smiec.
Jednak objawy bujania w większości przypadków sa spowodowane uszkodzonym silownikami, ktore podobno tez sa wymienione.
Jednak objawy bujania w większości przypadków sa spowodowane uszkodzonym silownikami, ktore podobno tez sa wymienione.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości