#Logowanie Rejestracja
nivo big problem
  • 0 głosów - średnia: 0


12-11-2013, 18:01 #1
rys-parts
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:4 Dołączył:20.06.2013 Skąd:łódź Auto:300te 87'

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

piotrek.m5 Pokaż post
12-11-2013, 18:51 #2
piotrek.m5
 
Co to za gruszki? Używki?

12-11-2013, 18:59 #3
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
Cytat:żeby nie było graty wzięte z auta które wczoraj przyjechało do rozbebrania nie skakało działało poprawnie

Z tego wynika, że używane, także może membrana jeszcze jakoś się trzymała, i przy montażu/demontażu wyzionęła ducha...

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]

12-11-2013, 19:20 #4
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
Może jest coś zapowietrzone

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

12-11-2013, 19:44 #5
rys-parts
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:4 Dołączył:20.06.2013 Skąd:łódź Auto:300te 87'
zapowietrzone nie jest
a gruszki używki ale tak ajk pisałem z auta w którym było ok
żeby było jeszcze zabawniej wyjąłem z tego w którym jest problem wsadziłem zpowrotem do dawcy i działa w dawcy poprawnie
nasuneło mi się że może pompa ale chyba mało prawdopodobne z uwagi na to że napęd jak i asd działa poprawnie a pędzone jest z jednej

12-11-2013, 19:47 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
siłowniki podmieniałeś?

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

12-11-2013, 21:57 #7
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
a przewody w jakim stanie? Jak by z pompą coś było, nie podnosił by się.

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2013, 21:58 przez Don2em.

12-11-2013, 22:27 #8
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
Ile kilometrów zrobiłeś ? Jak rozumiem to 4matic, w jaki sposób odpowietrzales układ? I najważniejsze czy przed wymiana tego wszystkiego sprawdziłeś czy nie sa zamienione przewody przy zaworze? Zasilanie z powrotem lub czy któryś z przewodów nie zostal niechcący przygnieciony, i nie zmienił mu sie przekrój ?
Przyczyną takiego zachowania moze być również uszkodzona wyspa zaworowa od 4matica.
Czy wiesz jak sprawdzić gruszke mając ja wymontowana ?



12-11-2013, 23:35 #9
rys-parts
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:4 Dołączył:20.06.2013 Skąd:łódź Auto:300te 87'
wiedzy odnosnie sprawdzania wyjętych gruszek nie posiadam
przewody również nie pozamieniane miejscami skoro może to też być wyspa zaworowa od 4-mata jutro i ją podmienie

13-11-2013, 01:00 #10
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
Gruszke sprawdzisz wzrokowo, po odkreceniu śruby na imbus powinieneś na głębokości ok 1cm zobaczyć zaworek, jesli widać czarną czelusc gruszka smiec.
Jednak objawy bujania w większości przypadków sa spowodowane uszkodzonym silownikami, ktore podobno tez sa wymienione.










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości