#Logowanie Rejestracja
Nieszczęsne nawiewy i ich oświetlenie.
  • 0 głosów - średnia: 0


14-11-2013, 17:51 #1
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

kompressor Pokaż post
14-11-2013, 18:16 #2
kompressor
 
Środkowy ma śrubkę do której jest dostęp właśnie po wydłubaniu poduszki szczęścia.
Czasami jej nie ma jak już ktoś robił tam wycieczkę.
Druga śrubka jest w kratce jak poświecisz sobie świeczką to ja zobaczysz.

14-11-2013, 18:28 #3
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
A jak wyjąc poduszkę ?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

kompressor Pokaż post
14-11-2013, 19:18 #4
kompressor
 
Nad nogami pasażera masz osłonę, zdejmujesz ją i masz tam śrubę która trzyma poduszkę , po wykręceniu poduszkę wypychasz od tyłu.

kompressor Pokaż post
14-11-2013, 20:13 #5
kompressor
 
Si, wymaga, to jest oczywista oczywistość.

14-11-2013, 20:15 #6
RSZ
Honorowy Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:304 Liczba wątków:2 Dołączył:25.05.2013 Skąd:ZGL Auto:s210 e320 99' Reputacja: 2
u mnie wystarczyło kabla żeby dojść do śruby od kratki.

14-11-2013, 20:52 #7
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
jak już grzebiecie przy jaśkach to odpinajcie akumulator

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
14-11-2013, 22:55 #8
piotrek.m5
 
nie trzeba odpinać poduszki pasażera. Kable są długie

14-11-2013, 23:04 #9
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Ale "męczycie kota" z tymi kablami. Zazwyczaj są na tyle długie żeby małym śrubokrętem bez odpinania poduszki odkręcić tą śrubkę. Rzecz w tym że kable są wpinane w uchwyt na rurze wzmacniającej nadwozie co bardzo ogranicza ich długość. Zapięcie tych kabli w ten uchwycik jest dośc upierdliwe, przez co większość ludków sobie to daruje. Nie zapięte kable śą rzeczywiście "dłuższe", świadczy to jedynie o tym że ktoś już tam ciekawski nos wsadzał.

15-11-2013, 01:25 #10
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
Zeby zdemontować poduszkę pasazera, wystarczy mieć długi (ok.20cm) klucz nasadowy 10mm i wymacać okrągły otwór w plastiku nad nogami pasażera. Klucz wkładamy pionowo do góry, mniej wiecej na środku poduszki. Klucz sam zostanie poprawnie naprowadzony na śrubę, gwint normalny. Po wykreceniu śruba wypada na dywanik a my wyjmujemy poduszkę do siebie opuszkami palców. Przewody opanamy na wyjetym kluczyku że stacyjki. Gdyby zdarzyło sie włączyć zapłon bez poduszki nie ma strachu błąd sam sie skasuje.
Po wyjęciu poduszki jest tez doskonały dostęp do wymiany żarówki w prawej kratce, wystarczy tylko wymacać oprawke, wyciągnąć do przodu auta i juz.
Mówiąc krótko jak masz w ręku klucz 10 to poduszkę wyciagniesz w 15 sekund. A kratkę środkową w kolejne 4 minuty mając imbus 5 albo 4 i 3 długie dosyć cienkie gwoździe.










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości