#Logowanie Rejestracja
nierówno hamuje
  • 0 głosów - średnia: 0


02-12-2015, 21:44 #1
barry
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:25 Liczba wątków:8 Dołączył:25.02.2015 Skąd:GTC Auto:250D Kombi 1992 Taxi Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

02-12-2015, 22:24 #2
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:868 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Zaciski do zdjęcia, prowadnice do wyczyszczenia i przesmarowania, tłoczki w zaciskach do rozruszania jeżeli ciężko chodzą i przesmarowania.
Do tłoczków używa się specjalnego smaru.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

02-12-2015, 22:29 #3
barry
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:25 Liczba wątków:8 Dołączył:25.02.2015 Skąd:GTC Auto:250D Kombi 1992 Taxi Reputacja: 0
(02-12-2015, 22:24)CICHY525 napisał(a):  Zaciski do zdjęcia, prowadnice do wyczyszczenia i przesmarowania, tłoczki w zaciskach do rozruszania jeżeli ciężko chodzą i przesmarowania.
Do tłoczków używa się specjalnego smaru.
Wielkie dzięki, w weekend się tym zajmę. Pytanie dodatkowe: rozumiem że powinienem to zrobić we wszystkich kołach?  
I - co to za smar?

raz jeszcze dzieki.

02-12-2015, 22:37 #4
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:868 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Jeżeli czujesz, że bardzo nierówno i mocno to raczej będzie przód, ale jak masz czas i zrobisz też tył to napewno nie zaszkodzi i będziesz miał pewność, że masz wszystko ok.
Co do tyłu to.. mój filmik https://www.youtube.com/watch?v=aXjBtAK6N5c
Przodu jeszcze nie nagrałem, ale na wiosnę będzie Zeby

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

02-12-2015, 22:43 #5
barry
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:25 Liczba wątków:8 Dołączył:25.02.2015 Skąd:GTC Auto:250D Kombi 1992 Taxi Reputacja: 0
(02-12-2015, 22:37)CICHY525 napisał(a):  Jeżeli czujesz, że bardzo nierówno i mocno to raczej będzie przód, ale jak masz czas i zrobisz też tył to napewno nie zaszkodzi i będziesz miał pewność, że masz wszystko ok.
Co do tyłu to.. mój filmik  https://www.youtube.com/watch?v=aXjBtAK6N5c
Przodu jeszcze nie nagrałem, ale na wiosnę będzie Zeby
Dzięki  Zeby3

02-12-2015, 23:18 #6
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:464 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 3
Najlepiej kupić reperaturki zacisków (gumki różnej wielkości) w komplecie zazwyczaj dają małe tubki smaru - wystarczają do wymiany.
Jeśli tłoczki są zardzewiałe, to albo nowe , albo próbować oczyścić bardzo drobnym papierkiem ściernym.


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."


02-12-2015, 23:48 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
I po tym wszystkim warto wymienić całkiem płyn hamulcowy.

04-12-2015, 17:51 #8
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Skoro pedał hamulca staje się twardszy sprawdziłbym układ wspomagania hamulców.
Jeśli to diesel to do sprawdzenia układ: pompa podciśnienia - przewód (szczelność połączeń) - serwo.
Czy działa gaszenie silnika kluczykiem?
Czy może pedał odbija - tak jakby ABS pompował?

05-12-2015, 22:01 #9
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:19 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Podstawa w Mercedesie to sprawnie działające zaciski. Najlepiej wyjąć i przeczyścić prowadnice oraz sprawdzić jak działają tłoczki. Serwo i pompa mało kiedy ulegają awarii ale różnie może być. Przede wszystkim należy sprawdzić zaciski hamulcowe. Zanieczyszczone, skorodowane prowadnice i niepoprawnie działające tłoczki będą powodować różne objawy między innymi takie jak wymieniłeś.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2015, 22:03 przez Rotten.

06-12-2015, 13:55 #10
barry
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:25 Liczba wątków:8 Dołączył:25.02.2015 Skąd:GTC Auto:250D Kombi 1992 Taxi Reputacja: 0
(04-12-2015, 17:51)Czaro napisał(a):  Skoro pedał hamulca staje się twardszy sprawdziłbym układ wspomagania hamulców.
Jeśli to diesel to do sprawdzenia układ: pompa podciśnienia - przewód (szczelność połączeń) - serwo.
Czy działa gaszenie silnika kluczykiem?
Czy może pedał odbija - tak jakby ABS pompował?

Gaszenie działa bez zarzutu, pedał nie odbija - po prostu robi się nieco twardszy.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości