#Logowanie Rejestracja
nierówna praca i brak mocy
  • 0 głosów - średnia: 0


23-10-2017, 01:00 #1
zawilec
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:15 Liczba wątków:3 Dołączył:24.04.2017 Skąd:WE Auto:C124 320CE 93' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

23-10-2017, 07:45 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Przepływomierz i sonda lambda na dzień dobry do sprawdzenia, imo problem z dawką paliwa.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

23-10-2017, 08:09 #3
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:863 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Raczej z układem zapłonowym.Silnik nie chodzi na wszystkich cylindrach i wywala w wydech benzynę -
dlatego karalizator świecił bo spalalo się w nim paliwo.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

23-10-2017, 08:10 #4
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Wiązka i błyskanie błędów. To już jakoś da się diagnozować i należy z tego korzystać.

23-10-2017, 09:29 #5
klisza
Administrator
Status: Offline Liczba postów:1 817 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T Reputacja: 13
A katalizator masz fabryczny? Może się wziął i posypał w środku, w konsekwencji się zapychając i dławiąc auto.

Ale wybłyskać jak najbardziej błędy.

16-11-2017, 18:45 #6
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 285 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
podepne sie pod temat bo jest podobny

w m111 2,2 po wymianie wiazki, cewek, swiec, przewodow zostala kupa smieci po wyblyskaniu - wszystkie udalo sie usunac - po odpaleniu pojawia sie jeden blad

KOD 38

czyli element wykonawczy ukladu zmiany polozenia walka rozrzadu, przerwa/zwarcie do masy

czujnik polozenia walka do wymiany czy raczej elektromagnes? jest jakis sposob na sprawdzenie tego ?



18-11-2017, 11:25 #7
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 285 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
dobra wiazka ogarnieta, bledow na blyskach ZERO a dalej chodzi jak bombowiec odrzutowiec - odpala i od razu gasnie, do tego jak juz pomoge mu gazem (na pedal gazu reaguje bardzo opornie - zanim sie wkreci musi postrzelac, pokrztusic - na wysokich obrotach wkreca sie spoko) to i tak po chwili gasnie - jakies pomysly?



18-11-2017, 11:45 #8
felix
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 061 Liczba wątków:75 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZGR Auto:320CE 91' Reputacja: 6
Kamil sprawdz srebrny przekaznik, tez tak mialem po przelutowaniu wszystko ok.

18-11-2017, 11:47 #9
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 285 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
przelutowalem i dalej nic



19-11-2017, 16:58 #10
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:212 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:S124 E220 Reputacja: 8
Sprawdzałeś może jak pracuje z wypiętą wtyczką od przepustnicy?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości