#Logowanie Rejestracja
Nie da się zgasić, czarny dym, obroty max... 200d
  • 0 głosów - średnia: 0


16-07-2017, 23:37 #1
neromax
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:16.07.2017 Skąd:SK Auto:200d 92` Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

16-07-2017, 23:48 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wtrysk zawieszony w pozycji otwartej, zacięta listwa w pompie wtryskowej, trudno określić precyzyjnie. Może cięgła się zblokowały jak dodawałeś gazu. Ja bym przede wszystkim poczyścił i przesmarował wszystkie elementy przenoszące ruch z pedału gazu do pompy wtryskowej. Skoro nie zgasł z kluczyka to trzeba by zajrzeć do przewodów podciśnieniowych i do gaszaka. Następnym razem jak Ci się tak zrobi to między kolektorami dolotowymi powinieneś mieć dźwigienkę z napisem stop - jej naciśnięcie powinno zgasić silnik. Poza tym filtry i olej zmień, choćby na lotos mineralny tak na początek.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

17-07-2017, 00:04 #3
neromax
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:16.07.2017 Skąd:SK Auto:200d 92` Reputacja: 0
Filtr powietrza wyjąłem, nalałem świeżego paliwa do baku, paliwo leci z wtrysków, przepustnica ładnie chodzi, odpalałem pierwszy raz na plakuuuu, martwi mnie ten czarny dym, może olej pali ?? Ta dźwignia na gaszaku była podobno na dole (do potwierdzenia jutro- kolega tak twierdzi) zgasiłem go na biegu bo inaczej nie szło.

17-07-2017, 00:06 #4
neromax
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:16.07.2017 Skąd:SK Auto:200d 92` Reputacja: 0
ok to nawet plak nie był tylko coś super palne do czyszczenia przepustnic ....

17-07-2017, 09:07 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Czarny dym oznacza nieprzepalone paliwo

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

17-07-2017, 20:19 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Kiedyś słyszałem że problemy z gaszakiem mogą też tworzyć maksymalne obroty no i jak to gaszak odpowiada za gaszenie, wyjmij go i sprawdź czy działa, możliwe że pękła membrana i wysunął się za daleko ( chyba wtedy przestawia listwę na max obroty już nie pamiętam )  . Co do opadania z plaka/samostartu czy innych takich miałem przypadek co prawda w C360 że przy użyciu w/w silnik mi się rozbiegał zakładam że ma wywalone pierścienie , ale gdy już odpaliłem go bez tego szajsu pracował normalnie. Ogólnie po 5 latach to olej zlał bym od razu i dał nowy nawet minerał jak mówi Biały pokręcił silnikiem dłużej pompa wtryskowa też ma smarowanie olejem z silnika , nawet wykręcić można świece bo pewnie i tak nie grzeją jak używałeś czegoś.

P.S 200D ma już EGR zobacz za filtrem czy rusza się ta klapka i wypnij mu podciśnienie z EGRa będzie dostawać świeże powietrze możesz wyjąć całkiem filtr razem z obudową to nie benzyna, byle miał paliwo zawsze będzie pracować, jak bedzie kopcić to wtrysk stoi i leje , dolej jakiegoś szuwaksu do czyszczenie układu wtryskowego na początek Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2017, 20:22 przez Truskawek.

18-07-2017, 19:45 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Też mi się wydaje że od tego szuwaksu mógł się rozbiegać. W obecnych temperaturach jak silnik ma paliwo i kompresję to odpali normalnie z rozrusznika.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości