#Logowanie Rejestracja
Negatywy, wahacze, geometria kół.
  • 0 głosów - średnia: 0


26-10-2016, 22:38 #1
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

26-10-2016, 23:48 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wąski ogarniał temat geometrii, ma założone cambery z przodu. Z tyłu można zbieżność ustawiać na drążkach które idą najbardziej do przodu pojazdu (u mnie w kombiaku na łączeniu z belką są śruby mimośrodowe).
[Obrazek: subframe3.jpg]

Pożyczyłem zdjęcie z innego forum, czerwona strzałka wskazuje konkretny wachacz a zielona śrubę mimośrodową.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

27-10-2016, 08:21 #3
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Powiem szczerze ze nie zauwazylem zeby ona byla na mimosrodzie ale poszukam starej i zobacze.

A co do przodu to ja caberow nie chce dokladac, zastanawiam sie tylko jaki kat maxymalny wyjdzie przy ustawieniu tym srub mimosrodowych od wahacza maksymalnie wychylonych na zewnatrz. Ja max chce miec 2.5 -3 topnie negatywu a 3.5 to taka naprawde ostateczna wartosc ale wydaje mi sie ze przy 3 bedzie najlepsze prowadzenie.

27-10-2016, 09:31 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Ona jest mała, a sama podkładka pod nakrętkę jest mimośrodem (śruba ma frez przez całą długość). Łeb tej śruby jest chyba na klucz imbusowy.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości