#Logowanie Rejestracja
Negatyw
  • 0 głosów - średnia: 0


30-12-2014, 16:19 #1
Pietrek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:10 Dołączył:27.12.2014 Skąd:SRC Auto:230E 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

30-12-2014, 16:35 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Pokaż jakie masz zawieszenie i koła a doradzimy.

30-12-2014, 17:11 #3
Pietrek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:10 Dołączył:27.12.2014 Skąd:SRC Auto:230E 91' Reputacja: 0
Koła będa na wiosne , prawdopodobnie BBSy lub Monoblocki , 17,18cali ale co do modelu jeszcze myślę . Co do zawiechu padnie na gwint ale czy lepszy czy gorszy będ e widział na wiosne gdy będe miał fundusze. Chciałbym mniej więcej wiedzieć na jakie koszta sie przygotować.

30-12-2014, 19:21 #4
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 176 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
No to widzę, że kolega nie zgłębił jeszcze w ogóle tematu. :nie:
Nie ma gwintu do W124, możesz jedynie spróbować ściągnąć np z USA zawieszenie firmy Yellow Speed Racing, które jest namiastką gwintowanego. Około tysiąca zielonych + transport czyli ca. 3800-4000zł
A jak zaczniesz obniżać, to negatyw będziesz miał gratis Zeby2 Bo im niżej tym negatyw robi się większy.

30-12-2014, 20:24 #5
Pietrek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:10 Dołączył:27.12.2014 Skąd:SRC Auto:230E 91' Reputacja: 0
Co wy gadacie ! nie ma gwintów...: / musze troche poczytać a jeżeli faktycznie nie m a to może seria zostanie....

30-12-2014, 20:29 #6
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 176 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
Nie to, żebym był złośliwy, ale często plany srogie, a rzeczywistość sobie Oczko
Dobierz obniżające sprężyny i dobre amory, dopiero wtedy można myśleć o większym kole.

30-12-2014, 20:39 #7
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
ewentualnie pozostaje airride

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

30-12-2014, 20:39 #8
Pietrek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:10 Dołączył:27.12.2014 Skąd:SRC Auto:230E 91' Reputacja: 0
Chyba będzie to jedyne wyjście , ok dzięki wielkie Usmiech pozdrawiam i udanego sylwka Zeby

31-12-2014, 00:18 #9
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:918 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
A tak przy okazji, to czy jest możliwość w jakiś rozsądny sposób zglebić tył kombi na NIVO? Tak, żeby zawieszenie nie waliło?

31-12-2014, 00:56 #10
tRawski
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:157 Liczba wątków:2 Dołączył:16.03.2013 Skąd:PR1 Auto:280TE 93'
Silowniki sportlinowe nivo, ktore maja ktorszy skok.
Maja nr 6. Normalne sa 7.
Jest pare na alle. Poszukaj a znajdziesz.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości