#Logowanie Rejestracja
Naprawa błotnika tylnego kombi
  • 0 głosów - średnia: 0


14-11-2016, 12:19 #1
filippo
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:2 Dołączył:30.09.2015 Skąd:ZLO Auto:220TE 93' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

S124 220TE 93r.
Ex. W115 200D 68r. W115 200D 73r. S123 300TD 83r. (RHD) Actros 1844 07r.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2016, 12:20 przez filippo.

14-11-2016, 13:34 #2
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:202 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Pokaz zdjecia.

www.facebook.com/MercedesE420CE

15-11-2016, 11:13 #3
marekl
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:309 Liczba wątków:10 Dołączył:14.03.2013 Skąd:KNT Auto:300CE 91' Reputacja: 2
Rdza jak rdza niema sie nad czym rozwodzić..Szczerbaty Wyczyścić, jak niem czego czyścić to wyciąć resztki, wstawić łatkę, zabezpieczyć i spokój na lata..

                       300CE '91  744                    W201 2.6 '91  568

18-11-2016, 03:14 #4
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:473 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Fartuch jest ten sam co w sedanie czy qp chyba więc zawsze można wstawkę zrobic z innego blotnika

W124 300 CE 87r. -199 
W140 500 SE 93r. -040

18-11-2016, 11:15 #5
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Facet pisze o kombi i górnych rantach. Co Ty mu doradzasz?

18-11-2016, 12:19 #6
filippo
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:2 Dołączył:30.09.2015 Skąd:ZLO Auto:220TE 93' Reputacja: 0
(15-11-2016, 11:13)marekl napisał(a):  Rdza jak rdza niema sie nad czym rozwodzić..Szczerbaty Wyczyścić, jak niem czego czyścić to wyciąć resztki, wstawić łatkę, zabezpieczyć i spokój na lata..

Do wstawienia łatki trzeba naprawdę solidnego blacharza który zna się na starych technikach bo tu chodzi o "stworzenie" rantu.
Tu na zdjęciu jest ten fragment o który mi chodzi na wyciętej ćwiartce:


Załączone pliki Miniatury
   

S124 220TE 93r.
Ex. W115 200D 68r. W115 200D 73r. S123 300TD 83r. (RHD) Actros 1844 07r.

18-11-2016, 13:41 #7
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:202 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Kup ten element zdrowy, daj do piaskowania potem na to połóż podkład dwuskadnikowy - ewentualnie może dać jeszcze pierw reaktywny ale ten jeden wystarczy w zupełności i potem wyciąć stary indwc nowy. Tylko uważaj żeby jakis magik nie spawal Ci na "zakładkę" bo większość druciazy lubi tak robić bo to pójście na łatwiznę.

Tylko pamiętaj później dać wosk do profili zamkniętych od wewnątrz.

www.facebook.com/MercedesE420CE
Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2016, 13:45 przez bydle.

10-01-2017, 19:49 #8
dlawnuka
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:0 Dołączył:08.01.2017 Skąd:CB Auto:w124 2.0 d 85 r Reputacja: 0
Jouki.Może ktoś mi podpowie czy lepiej kupić nową reperaturkę do tylnego błotnika czy też kupić wstawkę używaną bo mam na oku taką w super stanie Pozdro

10-01-2017, 23:35 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Tylko że nad tym jest szyba. Standardowe miejsce wyjać szybę i niech blacharz tam odtworzy ranty uszczelki potem w uszczelkę trzeba dać masę uszczelniającą, już nie pamiętam jaka to była.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2017, 23:37 przez Truskawek.

16-01-2017, 16:26 #10
marekl
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:309 Liczba wątków:10 Dołączył:14.03.2013 Skąd:KNT Auto:300CE 91' Reputacja: 2
(10-01-2017, 19:49)dlawnuka napisał(a):  Jouki.Może ktoś mi podpowie czy lepiej kupić nową reperaturkę do tylnego błotnika czy też kupić wstawkę używaną bo mam na oku taką w super stanie Pozdro
Jeżeli jesteś pewny tego super stanu to bierz oryginał, na pewno będzie lepszy niż zamienniki.. jakość blachy, przetłoczenia itp.

                       300CE '91  744                    W201 2.6 '91  568








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości