Montaż 3 światła stop w kombii
29-08-2013, 19:52
#2
29-08-2013, 20:10
#3
Nie chodzi o tą tulejkę (ją sobie zmodyfikuję
). Po konsultacji z Darulem wiem już że muszę wykręcić te gumowane śruby do których przykręcany jest silnik i dopiero nimi przykręcić obudowę. Innymi słowy patrząc od klapy idzie obudowa lampy, śruby (element 107 ze schematu), silnik wycieraczki, narkętki (nr. 110)

30-08-2013, 07:50
#4
Bialy, ale logika tak podpowiada
Ja ten temat zrobilem w pol godzinki 


30-08-2013, 07:56
#5
Biały, myślałem że z tymi tulejkami gumowymi to oczywiste, inaczej nie da się założyć lampy, dlatego nie napisałem.
Nie przeciągaj kabla lewą strona klapy bo później jest przesrane założyć tą gumową harmonijkę bo jest sztywna przez ilość kabli w środku, przeciągnij prawą stroną tam gdzie jest przewód od spryskiwacza, jest dużo łatwiej, plus żeby nie świrował "strażnik" trzeba wziąść znad pedału hamulca (złącze nad czujnikiem 2 pinowe).
Nie przeciągaj kabla lewą strona klapy bo później jest przesrane założyć tą gumową harmonijkę bo jest sztywna przez ilość kabli w środku, przeciągnij prawą stroną tam gdzie jest przewód od spryskiwacza, jest dużo łatwiej, plus żeby nie świrował "strażnik" trzeba wziąść znad pedału hamulca (złącze nad czujnikiem 2 pinowe).
03-09-2013, 00:04
#7
Jak się podepniesz pod lewą lampę (chodzi o + stop) strażnik działa normalnie i nie trzeba całego auta kopać. Sprawdziłem.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości