#Logowanie Rejestracja
M111 - różnice między 2.0 a 2.2
  • 0 głosów - średnia: 0


30-03-2013, 20:19 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 881 Liczba wątków:319 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

30-03-2013, 20:50 #2
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Kuźwa, jak dla mnie za trudne. Kup w koncu diesla!

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

31-03-2013, 01:50 #3
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Silnik 2,2 ma zmienne fazy rozrządu, czyli wiązka ma dwa kabelki więcej do elektromagnesu, ma też przepływomierz (czyli 4 czy 5 żył do wiązki).
2,0 nie mając przepływki ma dłuższą rurę od filtra ssącego.
Jest inne sterowanie wtryskiem, także nie wiem, czy czasem nie ma innych wtyczek do modułu.

31-03-2013, 11:51 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Taka że musisz dokupić jakies 15m kabla więcej jak będziesz robił wiązkę

31-03-2013, 15:18 #5
Sebcio
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:29 Liczba wątków:5 Dołączył:14.03.2013 Skąd:Gościno Auto:260E 91' Reputacja: 0
Z tego co pamiętam w 2,0 jest PMS z tym drogim modułem zapłonowym, a 2,2 jest już na HFM bez modułu.
Miało być TAXI w dieslu a kupiłeś m111 ?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości