#Logowanie Rejestracja
M111 2.2 ASB 93r. - moduł tempomatu
  • 0 głosów - średnia: 0


31-10-2014, 12:29 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

31-10-2014, 14:26 #2
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Raczej nikt nie sprzeda, nie zdekompletuje sterownika.
Kup za 30groszy odpowiednie rezystory i wsadź do środka. Mówiłem ci o tym już dawno. Cały wist na tym polega. Po co chcesz wyważać drzwi, które otworzyłem.
Jak masz tę fotke, to zapewne posiadasz listę z wykazem rezystorów, które sa przewidziane do danej wersji silnikowej. Zmieniając rezystory, zmieniasz "pojemnośc silnika". To działa!

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2014, 14:28 przez roxa.

31-10-2014, 14:31 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Niestety nie posiadam takiej listy.

31-10-2014, 14:36 #4
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Poczekaj chwilę.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

31-10-2014, 14:41 #5
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Roxa, moduł ma nowe kondensatory, scalak (ten mniejszy) a wszystkie punkty zostały przelutowane. Zrobiony został także mostek zgodnie z zaleceniami serwisowymi.

Auto przyspiesza za pomocą dźwigni a po klepnięciu pamięci przyspiesza przez chwilę i "zrywa".
Tak to wygląda na chwilę obecną.

31-10-2014, 14:43 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Wykopałem.

[Obrazek: CAM00463.jpg]

[Obrazek: CAM00464.jpg]

[Obrazek: CAM00465.jpg]
Piwo się należy Oczko)

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

31-10-2014, 14:44 #7
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Senkiu Oczko

31-10-2014, 14:52 #8
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Jeśli zrywa lub szarpie, wina może być w kodierstecker ( nie dla tej pojemności), lub walnięty któryś kondensator. Wina może leżeć również w czujniku Halla w liczniku. Jeśli inne podzespoły korzystające z Halla ( np. radio) działają poprawnie, to należy przyjac, ze jest ok. Jeśli masz inny czujnik (Halla) podmień go na próbę i na razie grzeb w module. Dla pewnosci wepnij go omijając rozgałęźnik za zegarami po prawej stronie ( jeśli masz). Jeśli ta próba się nie powiedzie, kombinuj ze rezystorami. Mam nadzieję, ze ta lista trochę ci ułatwi robotę.
Jeszcze jedno... jesli "ciągnie" na obsłudze manualnej, a dalej zrywa, znaczy, że nie pamięta lub nie "czyta" aktualnej prędkości.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2014, 14:54 przez roxa.

31-10-2014, 14:58 #9
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
W tej tabelce nie widzę numeru puszki, ktora mam obecnie w aucie.

31-10-2014, 15:27 #10
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Też widzę, ze nie ma. Z tego co "ruskie" podają, to podchodzą jeszcze :
007 545 12 32
015 545 40 32
Zweryfikuj to, bo ruskim nie wierzęUsmiech
To numery"kodownika".

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2014, 15:36 przez roxa.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości