#Logowanie Rejestracja
m104 Problemy z dawką przy pełnym obciążeniu/przyśpieszaniu
  • 0 głosów - średnia: 0


20-07-2016, 08:38 #1
Booster
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:22 Liczba wątków:4 Dołączył:17.03.2013 Skąd:Zamość Auto:300CE 92r Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

20-07-2016, 10:33 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A to W tym Twoim MSie takie problemy czy w fabrycznym HFM?

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

20-07-2016, 11:48 #3
Booster
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:22 Liczba wątków:4 Dołączył:17.03.2013 Skąd:Zamość Auto:300CE 92r Reputacja: 0
Fabryczny m104 3.2, MSa już nie ma

20-07-2016, 15:22 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Słuchaj, na witosa, tu gdzie opel był kiedyś jest M-serwis. Chłopaki ogarniają głównie busy ale i osobówki robią, mają star-diagnosisa i myślę że dadzą radę spokojnie z tematem. Pytaj o Łukasza jak coś.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

20-07-2016, 15:44 #5
Booster
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:22 Liczba wątków:4 Dołączył:17.03.2013 Skąd:Zamość Auto:300CE 92r Reputacja: 0
Był jużpodł na SD i nie było jakiś znacznych błedów które by wskazywały na coś "BE"
Zamówiłem sondę nową jak się nie uda to wtedy się udam Smutek

20-07-2016, 16:25 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
No to sie przejedziesz z kompem, popatrzą w live data ocb.

Masz oryginalny dolot i wydech?

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2016, 16:27 przez Biały.

21-07-2016, 08:10 #7
Booster
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:22 Liczba wątków:4 Dołączył:17.03.2013 Skąd:Zamość Auto:300CE 92r Reputacja: 0
Nie, zmieniany... ale torszkę. no NI ewązne ile taka usługa u nich ?

21-07-2016, 08:50 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wystarczy że będziesz miał jakiś stożek+wydech o większym przepływie i już automatycznie będzie ciągnęło więcej powietrza przy maks otwartej przepustnicy. Trzeba sprawdzić jak reaguje przepływomierz, bo to wszystko jest połączone. Jeżeli przepływka będzie pokazywać wzrost ilości powietrza a afr pokaże spadek to może znaczyć że albo wychodzi poza fabryczne mapy, albo wtryski osiągnęły swoją maksymalną wydajność, albo coś po drodze jest jeszcze nie tak (nieszczelność? może gdzieś podciśnienie popuszcza? może wtryski są już zużyte?). Sprawdzałeś jak wyglądają świece?

Ceny Ci nie podpowiem bo wszystkie auta firmowe tam robię a jak dla mnie to też jest po znajomości.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2016, 08:52 przez Biały.

10-01-2017, 15:29 #9
Booster
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:22 Liczba wątków:4 Dołączył:17.03.2013 Skąd:Zamość Auto:300CE 92r Reputacja: 0
Problemem była jednak sonda, wymieniona na taką która była zgodna z numerami Bosh od razu z wtyczkami i wsio ok Usmiech








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości