m104 Problemy z dawką przy pełnym obciążeniu/przyśpieszaniu
20-07-2016, 10:33
#2
A to W tym Twoim MSie takie problemy czy w fabrycznym HFM?
Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
20-07-2016, 15:22
#4
Słuchaj, na witosa, tu gdzie opel był kiedyś jest M-serwis. Chłopaki ogarniają głównie busy ale i osobówki robią, mają star-diagnosisa i myślę że dadzą radę spokojnie z tematem. Pytaj o Łukasza jak coś.
Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
20-07-2016, 15:44
#5
Był jużpodł na SD i nie było jakiś znacznych błedów które by wskazywały na coś "BE"
Zamówiłem sondę nową jak się nie uda to wtedy się udam
Zamówiłem sondę nową jak się nie uda to wtedy się udam

20-07-2016, 16:25
#6
No to sie przejedziesz z kompem, popatrzą w live data ocb.
Masz oryginalny dolot i wydech?
Masz oryginalny dolot i wydech?
Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
21-07-2016, 08:10
#7
Nie, zmieniany... ale torszkę. no NI ewązne ile taka usługa u nich ?
21-07-2016, 08:50
#8
Wystarczy że będziesz miał jakiś stożek+wydech o większym przepływie i już automatycznie będzie ciągnęło więcej powietrza przy maks otwartej przepustnicy. Trzeba sprawdzić jak reaguje przepływomierz, bo to wszystko jest połączone. Jeżeli przepływka będzie pokazywać wzrost ilości powietrza a afr pokaże spadek to może znaczyć że albo wychodzi poza fabryczne mapy, albo wtryski osiągnęły swoją maksymalną wydajność, albo coś po drodze jest jeszcze nie tak (nieszczelność? może gdzieś podciśnienie popuszcza? może wtryski są już zużyte?). Sprawdzałeś jak wyglądają świece?
Ceny Ci nie podpowiem bo wszystkie auta firmowe tam robię a jak dla mnie to też jest po znajomości.
Ceny Ci nie podpowiem bo wszystkie auta firmowe tam robię a jak dla mnie to też jest po znajomości.
Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
10-01-2017, 15:29
#9
Problemem była jednak sonda, wymieniona na taką która była zgodna z numerami Bosh od razu z wtyczkami i wsio ok 

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości