#Logowanie Rejestracja
M104 300-24 ssanie
  • 0 głosów - średnia: 0


02-08-2015, 20:57 #1
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2015, 21:02 przez darul. Powód edycji: Poprawiono tytuł

03-08-2015, 19:35 #2
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Znalazłem trop- silniczek krokowy.
Na początek spróbuje go przeczyścić.

03-08-2015, 20:59 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Ja bym też sprawdził srebrny przekaźnik (rozebrać i przelutować bo lubią się robić zimne luty). Sprawdziłbym też czy zwiera stycznik wolnych obrotów.

04-08-2015, 09:58 #4
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Biały, a jak sprawdzić czy są zimne luty?
Ja z elektrtką średnio. Sprawdziłem jedynie bezpiecznik który jest ok. A gdzie jest stycznik wolnych obrotów? Uczę sie dopiero tego auta więc proszę o wyrozumiałość Oczko

04-08-2015, 12:33 #5
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Stycznik obrotów powinien być przy przepustnicy (nie wiem jak w tym silniku) jakoś sprzężony z linką gazu i robi klik klik... Zimne luty są wtedy kiedy miejsce lutowania nie przewodzi prądu. czasami wystarczy dotknąć nagrzaną lutownicą takiego lutka, żeby go przetopić i już Oczko

07-08-2015, 23:06 #6
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Przepłukalem krokowca benzyną ekstrakcyjną( nie wiem czy nie lepiej go było zostawić na noc w benzynie) 
Przekaźnik wyjąłem ale nie wiedziałem jak sie do niego dobrać a nie chce go zniszczyć 
(Może jest dobry)
W każdym bądź razie zero zmian.
Troszkę go przekaciłem i zauważyłem podszarpywanie na wyższych obrotach.

07-08-2015, 23:25 #7
darul
Administrator
Status: Online Liczba postów:5 864 Liczba wątków:317 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 x 2 Reputacja: 19
Rozbierz tą puszkę i przelutuj te luty.

09-08-2015, 17:02 #8
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Przelutowałem przekaźnik, bez zmian.
Nie wiem czy przekaźnik w ogóle działa. Odpaliłem auto całkowicie bez przekaźnika i pracowało identycznie jak i z przekaźnikiem.

10-08-2015, 11:43 #9
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Teoretycznie to dobrze, bo sprawny kupisz za 30-50zł Oczko Tylko kwestia tego czy to ten właściwy przekaźnik ;> Świeciła sie kontrolka od absu?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2015, 11:44 przez Biały.

10-08-2015, 14:06 #10
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Kontrolka od abs świeci się odkąd mam auto. Ma to jakiś związek ?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości