#Logowanie Rejestracja
M104 2,8 wyciąganie silnika.
  • 0 głosów - średnia: 0


06-11-2018, 22:04 #1
bernilas
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:13 Liczba wątków:3 Dołączył:30.06.2018 Skąd:DW Auto:280 TE Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

12-12-2018, 19:42 #2
frog124
Forumowicz
Status: Online Liczba postów:32 Liczba wątków:1 Dołączył:12.09.2017 Skąd:PNT Auto:200TE Reputacja: 1
Wyjmuje się całość, bo latwiej potem wmontować, jeżeli się nie ma kanału, cały ciężar dźwiga żuraw, a nie osoba.
Odłączenie:
akumulatora
rury powietrza
układu chłodzenia, wyciągnięcie chłodnicy
układu klimatyzacji
wspomagania
instalacja elektryczna - wiązka sterownika, rozrusznik, alternator,
zasilanie - paliwo
nivo - jeżeli jest
chłodzenie skrzyni (automat)
poduszki silnika

Wał
układ wydechowy
cięgna wybieraka
poduszka skrzyni
instalacja skrzyni (automat)

R6 jest dłuższy, więc manewrowanie jest trudniejsze, osobiście wyciągałem 2x M111 w manualu i to jest bułka z masłem Zeby
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2018, 19:44 przez frog124. Powód edycji: zmianka








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości