m103 Problemy
06-04-2015, 16:34
#2
Ale żeś namieszał.
1. Jak nie masz mierników to się nie dotykaj.
2. Zanim cokolwiek zrobisz to wypnij komputer
3. Wpinasz się w lambdę (pod nogami pasazera)
Sam proces regulacji na 100% jest już opisany więc w to sie nie wdaję.
4. Regulujesz potencjometr ew. wymieniasz jeśli się wytarł
Zobacz kalosz jeszcze przy okazji
1. Jak nie masz mierników to się nie dotykaj.
2. Zanim cokolwiek zrobisz to wypnij komputer
3. Wpinasz się w lambdę (pod nogami pasazera)
Sam proces regulacji na 100% jest już opisany więc w to sie nie wdaję.
4. Regulujesz potencjometr ew. wymieniasz jeśli się wytarł
Zobacz kalosz jeszcze przy okazji
06-04-2015, 17:12
#3
1. miernikiem mierzyłem i wychodziło 50% - uszkodzona sonda , ale nie wiedziałem ze dopóki je nie zmienie to nie zmienie oscylacji
2. Dokladnie tak robie
3. Jak wyzej - sonda byla uszkodzona, ale juz wymieniłem , bląd na sterowniku został , ale jak w punkcie drugim regulowałem bez kompa
4. Który potencjometr? ten po lewej stronie ke-jeta stojąć od strony kierowcy ? Jak sprawdzić czy się wytrał i jak się go reguluje ?
Kalosz bez pęknięć nawet.
juz wiem jak sie reguluje klapke potencjometru , ale nie wiem jak się go mierzy , musi chyba siknik odpalic?
I mam równiez pytanie odnosnie wpinania się w sondę - miernikiekiem ? jakie musi wyjsc napięcie ? Czy zaleznie od napięciu regulować imbusem ??
Mam rowniez pytanie odnosnie sterownia , ma mozliwosc kupienia sterownika od 3.0 w124, ale nie wiem czy to będzie pasować , czy te nr mają znaczenie ?
2. Dokladnie tak robie
3. Jak wyzej - sonda byla uszkodzona, ale juz wymieniłem , bląd na sterowniku został , ale jak w punkcie drugim regulowałem bez kompa
4. Który potencjometr? ten po lewej stronie ke-jeta stojąć od strony kierowcy ? Jak sprawdzić czy się wytrał i jak się go reguluje ?
Kalosz bez pęknięć nawet.
juz wiem jak sie reguluje klapke potencjometru , ale nie wiem jak się go mierzy , musi chyba siknik odpalic?
I mam równiez pytanie odnosnie wpinania się w sondę - miernikiekiem ? jakie musi wyjsc napięcie ? Czy zaleznie od napięciu regulować imbusem ??
Mam rowniez pytanie odnosnie sterownia , ma mozliwosc kupienia sterownika od 3.0 w124, ale nie wiem czy to będzie pasować , czy te nr mają znaczenie ?
06-04-2015, 20:40
#5
Jak napisałem wyzej - wymieniłem już na nową
odpalił na popych , wymieniłem kopułke na jeszcze inną i iskra ok .
A czy wymiana sterowania na taki od 3.0 jest konieczna? I jak z tymi nr sterownika czy one maja znaczenie?
odpalił na popych , wymieniłem kopułke na jeszcze inną i iskra ok .
A czy wymiana sterowania na taki od 3.0 jest konieczna? I jak z tymi nr sterownika czy one maja znaczenie?
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości