#Logowanie Rejestracja
m103 Problemy
  • 0 głosów - średnia: 0


06-04-2015, 16:21 #1
kubad13
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:06.04.2015 Skąd:EWI Auto:200CE 92' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2015, 16:22 przez kubad13.

06-04-2015, 16:34 #2
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:468 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Ale żeś namieszał.
1. Jak nie masz mierników to się nie dotykaj.
2. Zanim cokolwiek zrobisz to wypnij komputer
3. Wpinasz się w lambdę (pod nogami pasazera)
Sam proces regulacji na 100% jest już opisany więc w to sie nie wdaję.
4. Regulujesz potencjometr ew. wymieniasz jeśli się wytarł

Zobacz kalosz jeszcze przy okazji

06-04-2015, 17:12 #3
kubad13
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:06.04.2015 Skąd:EWI Auto:200CE 92' Reputacja: 0
1. miernikiem mierzyłem i wychodziło 50% - uszkodzona sonda , ale nie wiedziałem ze dopóki je nie zmienie to nie zmienie oscylacji
2. Dokladnie tak robie
3. Jak wyzej - sonda byla uszkodzona, ale juz wymieniłem , bląd na sterowniku został , ale jak w punkcie drugim regulowałem bez kompa
4. Który potencjometr? ten po lewej stronie ke-jeta stojąć od strony kierowcy ? Jak sprawdzić czy się wytrał i jak się go reguluje ?

Kalosz bez pęknięć nawet.

juz wiem jak sie reguluje klapke potencjometru , ale nie wiem jak się go mierzy , musi chyba siknik odpalic?
I mam równiez pytanie odnosnie wpinania się w sondę - miernikiekiem ? jakie musi wyjsc napięcie ? Czy zaleznie od napięciu regulować imbusem ??

Mam rowniez pytanie odnosnie sterownia , ma mozliwosc kupienia sterownika od 3.0 w124, ale nie wiem czy to będzie pasować , czy te nr mają znaczenie ?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2015, 18:07 przez kubad13.

06-04-2015, 20:30 #4
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:468 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
To najpierw wymien lambde bez tego nie masz co mieszać

06-04-2015, 20:40 #5
kubad13
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:06.04.2015 Skąd:EWI Auto:200CE 92' Reputacja: 0
Jak napisałem wyzej - wymieniłem już na nową
odpalił na popych , wymieniłem kopułke na jeszcze inną i iskra ok .
A czy wymiana sterowania na taki od 3.0 jest konieczna? I jak z tymi nr sterownika czy one maja znaczenie?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości