#Logowanie Rejestracja
Luźny Przewód.
  • 0 głosów - średnia: 0


21-11-2013, 13:53 #1
himek1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:21.11.2013 Skąd:dlu Auto:W124 kombi 2.3 91` Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

21-11-2013, 14:47 #2
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
Podaj vin auta i napisz czy ma webasto.



21-11-2013, 14:52 #3
himek1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:21.11.2013 Skąd:dlu Auto:W124 kombi 2.3 91` Reputacja: 0
(21-11-2013, 14:47)Michał Łódź napisał(a):  Podaj vin auta i napisz czy ma webasto.

Nie ma vebasta WDB1240831F146113

21-11-2013, 15:12 #4
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
A wentylator silnika działa poprawnie ? Bo ten przewód wyglada mi jak zasilanie elektromagnesu?
Patrząc na jego kolor powinien być na nim + po zapłonie



21-11-2013, 15:16 #5
himek1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:21.11.2013 Skąd:dlu Auto:W124 kombi 2.3 91` Reputacja: 0
(21-11-2013, 15:12)Michał Łódź napisał(a):  A wentylator silnika działa poprawnie ? Bo ten przewód wyglada mi jak zasilanie elektromagnesu?
Patrząc na jego kolor powinien być na nim + po zapłonie

Niestety po zapaleniu silnika nie ma tam wielkiego napiecia wentylator mysle ze dziala nigdy sie nie zagotował nwet w lecie a to juz wisi ponad rok ma problemy z odpalaniem na benzynie kulawo chodzi a na gazie prze pieknie.

21-11-2013, 15:44 #6
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
typowy problem tych silników z instalacja gazową. albo przepięknie chodzi na gazie, a na benzynie kaszle, albo na odwrót. poczytaj wątek na forum o alternatywnych paliwach. pustyPytajnik no tak... wiadomo... szkoda nerwów Oczko

jesli chodzi o wentylator to przeciez mozna sprawdzić czy działa, a nie myśleć Oczko
Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2013, 15:46 przez korpa.

21-11-2013, 18:49 #7
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
himek1 Na ilu jeszcze forach musisz dostać odpowiedź żeby wreszcie sprawdzić ??

21-11-2013, 20:54 #8
himek1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:5 Liczba wątków:1 Dołączył:21.11.2013 Skąd:dlu Auto:W124 kombi 2.3 91` Reputacja: 0
(21-11-2013, 18:49)maryusz123456 napisał(a):  himek1 Na ilu jeszcze forach musisz dostać odpowiedź żeby wreszcie sprawdzić ??

hehe w sumie im więcej postów tym więcej odpowiedzi Jezyk2 Jutro będę na warsztacie robił nivo przewód skorodował to i spróbuje pod tym kolektorem jeszcze raz poszukać gniazdka dla nieszczęsnej wtyczki pod tym kolektorem ssącym jak wrócę wieczorem odrazu odpisze na 2 fora Usmiech Pozdrawiam serdecznie wszystkich

22-11-2013, 21:39 #9
Gerri
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:0 Dołączył:23.05.2013 Skąd:Limerick Auto:203 Kompressor (przedliftowy) Reputacja: 1
To przewód od podgrzewania kolektora ssącego. Napięcie pojawia się na nim tylko niekiedy - a nie akurat po zapaleniu silnika.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości