#Logowanie Rejestracja
Łączenie tłumik środkowy-końcowy
  • 0 głosów - średnia: 0


11-12-2015, 00:38 #1
mdymczyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:3 Dołączył:18.06.2015 Skąd:DW Auto:E200 coupe 93' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.


Załączone pliki Miniatury
   

11-12-2015, 00:44 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 865 Liczba wątków:317 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 x 2 Reputacja: 19
Ktoś pospawał bo pewnie założył tłumik z sedana ktory jest dluzszy od dedykowanego do coupe.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2015, 00:45 przez darul.

11-12-2015, 11:11 #3
shtyvny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:1 111 Liczba wątków:19 Dołączył:01.10.2013 Skąd:DW Auto:190E '92 Reputacja: 1
Tak tłumik środkowy i końcowy jest połączony obejmą. Mam tak zrobione i specjalnie zwracałem uwagę tłumiakrzowi żeby o tej obejmie pamiętał.

11-12-2015, 12:19 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
U mnie też jest obejma. Rura tłumika końcowego jest nacięta i nachodzi na rurę środkowego. Jeżeli nie masz elementów łączących tłumik środkowy z katalizatorem to dokup bo tam są dwa rodzaje łączeń: jedna "para" jest tak jakby doczołowa, a pomiędzy rury wyprofilowane w kielichy wkłada się pierścień (119 na schemacie) i całość skręca 2 łącznikami które są niezdejmowalne (ja zastąpiłem to taką obejmą: [Obrazek: 7619.jpg] ).
Druga rurka z katalizatora wchodzi w rurkę tłumika środkowego, która też jest wyprofilowana i ma na sobie niezdejmowalny łącznik. Natomiast na rurze katalizatora musisz mieć założony pierścień uszczelniający (nr 110, podobny do tego wcześniejszego tylko jednostronny) i łącznik (nr 113, brak profilowania końcówki rury więc jest wymienny). Ten patent można zastąpić obcinając profilowany kawałek rury tłumika środkowego, nacinając wzdłuż i zakładając zwykłą obejmę (taką jak między końcowym a środkowym). Oczywiście jakiś środek (cement, szczeliwo, "sylikon") do łączenia wydechów też się przyda.

Wszystkie "patenty" zastosowałem z powodu przerdzewienia i braku możliwości normalnego rozłączenia łączników. Myślę że się przyda komuś kto będzie wymieniał np. sam tłumik środkowy.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2015, 12:26 przez Biały.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości