#Logowanie Rejestracja
Konserwacja spodu
  • 0 głosów - średnia: 0


27-03-2015, 20:31 #1
Pietrek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:10 Dołączył:27.12.2014 Skąd:SRC Auto:230E 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

27-03-2015, 21:29 #2
czarli
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:12 Dołączył:23.11.2013 Skąd:GST Auto: E300 D 94' Reputacja: 0
Nie rób tanio i w garażu bo będziesz to poprawiał ,a wtedy koszta x 2.Mam zakład który zajmuje się konserwacją aut.Cena zależy od środków koserwujących ,są środki za 15 zł.i za 35zł za litr.Nie ważne jest pomalownie barankiem,ważne jest przygotowanie powirzchni,i odpowiednich podkładów.

28-03-2015, 01:07 #3
marekl
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:300 Liczba wątków:10 Dołączył:14.03.2013 Skąd:KNT Auto:300CE 91' Reputacja: 2
Natryskowo, po co sie męczyć pędzlem..ale najważniejsze jest przygotowanie podłoża, wyczyścić rdze, zabezpieczyć podkładem epoksydowym i na to dopiero konserwa..

19-04-2015, 17:55 #4
sojczyn
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:3 Liczba wątków:0 Dołączył:19.04.2015 Skąd:SPS Auto:C140 S500 '94 Reputacja: 0
Udało sie już zrobić konserwacje? Jakie zabiegi zrobiłeś i w jakich pieniądzach?

Ja w moim starym kombi robiłem w zeszłym roku konserwacje, ale suma sumarum skończyło sie to blacharką podwozia, bo niestety nie obyło sie bez spawania. Kilka małych ognisk, ale jednak, zwłaszcza tam gdzie nie widać Oczko

C140 S500 '94
S124 E280 '95 - ex
S124 E220 '93 - ex
W123 240D '84 - ex
W123 220D '76 - ex

20-05-2015, 09:00 #5
Mandaryn
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:125 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:EP Auto:C124 300CD-24 1989r. Reputacja: 0
A niby dlaczego nie robić samemu kolego Czarli? Akurat tak jak człowiek sobie zrobi sam, powolutku, to nie zrobi żaden zakład. Robota prosta, wymagająca jedynie dokładności. Ja polecam wszystkim robić z pędzla, jest dużo bardziej estetycznie, nie jest wszystko zapieprzone i zrobione jest bez pominięcia zakamarków, oczywiście natryskowo należy wprowadzić konserwację do profili zamkniętych, ale to logiczne.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2015, 09:02 przez Mandaryn.

20-05-2015, 10:54 #6
czarli
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:12 Dołączył:23.11.2013 Skąd:GST Auto: E300 D 94' Reputacja: 0
Kolego Mandaryn zgadzam się że samemu zrobi się dokładniej,jeżeli dysponuje się podnośnikiem lub kołyską,natrsk jest napewno dokładniejszy niż pędzel i nie musi być wszystko zapieprzone.Ja osobiście pilnuję żeby konserwacja była na podwoziu a nie na linkach,osłonach termicznych, przewodach,zawieszeniu itd.

20-05-2015, 22:45 #7
felix
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 098 Liczba wątków:75 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZGR Auto:320CE 91' Reputacja: 6
Tu bym sie klocil czy natrysk lepszy od pedzla Oczko

05-01-2016, 16:14 #8
Deredas
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:85 Liczba wątków:26 Dołączył:27.12.2015 Skąd:EZG Auto:200D 89' Reputacja: 0
Natrysk nie jest na pewno lepszy od pędzla jeśli wykonuje się natrysk w warunkach dużej wilgotności (na dworze, w nieogrzewanym garażu, na wilgotnym podłożu np. ziemia, trawa itp itd).
Jeśli natryskujemy farbę w warunkach podwyższonej wilgotności to zamykamy wilgoć pod powierzchnią farby. Przy pędzlu takiego problemu nie ma, bo
dokładnie przecieramy każde miejsce. Ale zanim zaczniemy zabezpieczać podwozie to trzeba pamiętać że całe podwozie należy zmatowić tak aby była dobra warstwa kontaktowa. Jeśli tego nie zrobimy to szkoda impregnować - efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Obecnie impregnuję u siebie podwozie.
Podwozie jest całkowite gołe - sama blacha (wszystko zdjęte, co do ostatniej śrubki)...
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2016, 16:15 przez Deredas.

05-01-2016, 17:21 #9
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:483 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 4
Nie będę polemizował co do sposobów nanoszenia konserwanta , ale mogę polecić ten : http://www.mgworkshop.co.uk/corrosion.html produkt.
można nanosić natryskowo i pędzlem.
Konserwuję nim ciezarówki , koparki i coupe Usmiech


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."


05-01-2016, 17:31 #10
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:560 Liczba wątków:19 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Pędzel czy natrysk? W dużej mierze zależy wszystko od staranności i dokładności osoby wykonującej taki zabieg.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości