#Logowanie Rejestracja
Kombi - demontaż relingów
  • 0 głosów - średnia: 0


09-02-2016, 22:08 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

09-02-2016, 22:49 #2
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:995 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
"(...)Sruby od relingów sa pod sufitówką ale nie trzeba jej  sciagać, trzeba pościągać uszczeli z karoseri od dzwi i pościągać osłony słupków i troche odgiąć podsufitówke i odkrecic srubki na klucz 10(...)"

09-02-2016, 22:52 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Skąd to wygrzebałeś Michał, z forum W210?

09-02-2016, 22:54 #4
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:995 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
Tak, myślę że podobnie będzie w S124 ?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2016, 22:54 przez RamzesPS.

10-02-2016, 08:40 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Jak masz "podwieszaną" podsufitkę to wystarczy Ci odkręcić uchwyty dla pasażerów, zdjąć "uszczelki" i odpiąć haczyki po bokach. Popatrz w galerii zielonego przy okazji zmiany szyberdachu, powinny być zdjęcia bez podsufitki. A jak nie ma to wieczorem przejrzę telefon i może coś się znajdzie gdzie ładnie widać.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

10-02-2016, 10:17 #6
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Ok, to wiemy że gdzieś dzwoni. Wiem że jedna ze śrub trzymających relingi znajduje się nad siłownikiem tylnej klapy, może to ktoś potwierdzić?

10-02-2016, 11:43 #7
Wallace
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:1 Dołączył:28.12.2015 Skąd:FZ Auto:300D '91 Reputacja: 1
(10-02-2016, 10:17)darul napisał(a):  Ok, to wiemy że gdzieś dzwoni. Wiem że jedna ze śrub trzymających relingi znajduje się nad siłownikiem tylnej klapy, może to ktoś potwierdzić?
Tak, jest w tym miejscu i z tego co pamiętam da się ją odkręcić bez demontowania siłownika (ja dokręcałem, bo była poluzowana i podciekała mi woda przy relingu)

MarcinW124 Pokaż post
10-02-2016, 19:33 #8
MarcinW124
 
Jest dokładnie tak, jak piszą wyżej.
Odpiąć podsufitkę po bokach.
Niestety ja przy demontażu tylnej(ych) śrub, nie dałem rady bez odpięcia siłowników klapy.

11-02-2016, 20:35 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 375 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Odpięcie siłowników to chwila roboty nie musisz odpinać dwóch naraz możesz przecież najpierw lewy potem prawy no albo odwrotnie Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

16-02-2016, 22:01 #10
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Siłowniki trzeba zdemontować, są po dwie nakrętki pod nimi. Ponadto po zdemontowaniu relingów dobrze byłoby albo założyć nowe gumki uszczelniające otwory w dachu lub posmarować pastą uszczelniającą.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości