kluczyk scyzoryk na podczerwień
09-04-2013, 23:57
#3
dokładnie tak samo.. w sumie i gorzej... szybciej na drzwiach łapie niż na klapie
13-04-2013, 21:34
#5
To rozkmina ale może masz jakiś syf w środku w kluczyku i "osłabia" wiązkę albo jakaś elektronika poległa. Masz zapasowy?
krass Pokaż post
16-04-2013, 10:58
#6
Umyj "wizjer". Pilot ma działać nawet z 6 metrów. Może być porysowany i Ci "światło" rozprasza. To raz.
Dwa, to sprawdź przejścia/luty na płytce. Ja przed chwilą miałem przeprowadzaną taką operację.
Trzy, to w aparacie w telefonie sprawdź, czy on w ogóle mruga. Podczerwień (przynajmniej w tym pilocie) mruga na biało w tej fioletowej diodzie.
Ta czerwona kontrolna dioda mruga?
Dwa, to sprawdź przejścia/luty na płytce. Ja przed chwilą miałem przeprowadzaną taką operację.
Trzy, to w aparacie w telefonie sprawdź, czy on w ogóle mruga. Podczerwień (przynajmniej w tym pilocie) mruga na biało w tej fioletowej diodzie.

Ta czerwona kontrolna dioda mruga?
16-04-2013, 22:15
#7
Identyczny problem mam. Na klamce w drzwiach, zmatowiały jest czytnik. Na klapie jest ok. Jak na drzwiach nie załapuje, to idę do bagażnika i tam załapuje częściej. Diody normalnie mrugają w kluczyku, a w czytniku mrugają jak się operacja uda. Może coś jest nie halo z modułem od tego ? Bo Przez jeden dzień mi działało otwieranie szyb z kluczyka, a teraz tylko działa domykanie i to czasami tylko na klapie bagażnika lub odwrotnie.
29-06-2013, 14:55
#8
pierwsze co sprawdzałem w aparacie czy działa i wszystko jest git,
krass - możesz podrzucić jakieś foto jak się dobrać do tego pilota aby sprawdzić luty ?
(mam dwa piloty i oba tak samo "działają")
krass - możesz podrzucić jakieś foto jak się dobrać do tego pilota aby sprawdzić luty ?
(mam dwa piloty i oba tak samo "działają")
krass Pokaż post
01-07-2013, 08:14
#9
Normalnie. Przemocą. 
Trzeba zdjąć zaślepkę baterii i podważyć po prostu obudowę na łączeniu i otworzyć. Części nie są klejone. Trzeba uważać, żeby sprężynki od grotu nie zgubić. Nie mam kluczyka przy sobie, ale jutro Ci wkleję zdjęcia.

Trzeba zdjąć zaślepkę baterii i podważyć po prostu obudowę na łączeniu i otworzyć. Części nie są klejone. Trzeba uważać, żeby sprężynki od grotu nie zgubić. Nie mam kluczyka przy sobie, ale jutro Ci wkleję zdjęcia.
05-07-2013, 19:36
#10
należy też pamiętać, że dłubanie przy bateriach może rozkodować kluczyk, co się konczy wizytą w ASO
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości