#Logowanie Rejestracja
Jak odplaić za pomocą plaka ?
  • 0 głosów - średnia: 0


11-12-2016, 20:26 #1
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

12-12-2016, 01:28 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Czemu chcesz go odpalać na plaka? Co się dzieje? Pompki, tak jak mówił klisza, brak.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

12-12-2016, 10:24 #3
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Zamiast plaka kup starter typowy. Jak dowali minusowa temp to mogę t4 2.4 bez startera też nie odpali.

www.facebook.com/MercedesE420CE

12-12-2016, 11:46 #4
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
OM 601 jak i 602,603 nie mają ręcznej pompki; jeżeli go zapowietrzyłeś do wlej ropę do filtra wykręcając wcześniej śrubę mocującą do tą od góry i przez lejek - najlepiej zalej go ropą żeby niepotrzebnie nie męczyć rozrusznika i akumulatora.

12-12-2016, 22:12 #5
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0
Dzięki za wszystkie odpowiedzi panowie,
1. piotrek s - to co zaznaczyłem czerwonym kółkiem to filtr paliwa ? Oto link do obrazka - http://imgur.com/pA1D8TE
2. Biały - nie mogę go odpalić, próbowałem przez kable od drugiego akumulatora z drugiego samochodu- nie da rady. Stoi na delikatnym wzniesieniu, ma mało ropy, może faktycznie się zapowietrzył filtr paliwa ? Sprawdzę dam znać.

13-12-2016, 00:28 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Filtr paliwa masz delikatnie bardziej na lewo, z wkręconą śrubą od góry. Jak nie pali z rozrusznika to z plaka też długo nie pociągnie. Popatrz dokładnie czy nie masz nigdzie wycieków.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

13-12-2016, 20:02 #7
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
To z co zaznaczles to zbiornik plynu wspomagania kierownicy. Filtr paliwa to tak jak powiedział kolega Biały

14-12-2016, 22:07 #8
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0
W filtrze od paliwa jest paliwo, to zapowietrzenie odpada.
Dostęp do filtra powietrza aby go zdjąć i psiukać plakiem, jest ciężki, są cztery zaczepy odpinam je i dalej się zaciąłem i nie wiem jak to zdjąć.

14-12-2016, 22:31 #9
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
Są jeszcze 2 zaczepy od spodu

15-12-2016, 23:40 #10
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
po pierwsze paliwo w filtrze to połowa sukcesu ręcznej pompki nie ma ale jest pompka wstępna na pompie wtryskowej która zasysa paliwo ze zbiornika i tłoczy do filtra może być tak ze paliwa jest za mało i też nie wtłoczy go do pompy wtryskowej, po co kombinować dolej z 10 L ropy . Dodatkowo warto popuść nakrętki na wtryskiwaczach które też będą blokować. Odkręcasz owe nakrętki i jak poleci paliwo dokręcasz.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości