#Logowanie Rejestracja
Jak odplaić za pomocą plaka ?
  • 0 głosów - średnia: 0


11-12-2016, 20:26 #1
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

11-12-2016, 22:25 #2
klisza
Administrator
Status: Offline Liczba postów:1 818 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T Reputacja: 13
Plakiem jeśli już trzeba psika się w dolot, czyli tą rurkę idącą do filtra powietrza, tej czarnej puszki z boku silnika. Ręcznej pompki chyba raczej nie ma w tych silnikach.

12-12-2016, 01:28 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Czemu chcesz go odpalać na plaka? Co się dzieje? Pompki, tak jak mówił klisza, brak.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

12-12-2016, 10:24 #4
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Zamiast plaka kup starter typowy. Jak dowali minusowa temp to mogę t4 2.4 bez startera też nie odpali.

www.facebook.com/MercedesE420CE

12-12-2016, 11:46 #5
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
OM 601 jak i 602,603 nie mają ręcznej pompki; jeżeli go zapowietrzyłeś do wlej ropę do filtra wykręcając wcześniej śrubę mocującą do tą od góry i przez lejek - najlepiej zalej go ropą żeby niepotrzebnie nie męczyć rozrusznika i akumulatora.

12-12-2016, 22:12 #6
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0
Dzięki za wszystkie odpowiedzi panowie,
1. piotrek s - to co zaznaczyłem czerwonym kółkiem to filtr paliwa ? Oto link do obrazka - http://imgur.com/pA1D8TE
2. Biały - nie mogę go odpalić, próbowałem przez kable od drugiego akumulatora z drugiego samochodu- nie da rady. Stoi na delikatnym wzniesieniu, ma mało ropy, może faktycznie się zapowietrzył filtr paliwa ? Sprawdzę dam znać.

13-12-2016, 00:28 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Filtr paliwa masz delikatnie bardziej na lewo, z wkręconą śrubą od góry. Jak nie pali z rozrusznika to z plaka też długo nie pociągnie. Popatrz dokładnie czy nie masz nigdzie wycieków.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

13-12-2016, 20:02 #8
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
To z co zaznaczles to zbiornik plynu wspomagania kierownicy. Filtr paliwa to tak jak powiedział kolega Biały

14-12-2016, 22:07 #9
francklack
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:11.12.2016 Skąd:bwm Auto:w124 84 Reputacja: 0
W filtrze od paliwa jest paliwo, to zapowietrzenie odpada.
Dostęp do filtra powietrza aby go zdjąć i psiukać plakiem, jest ciężki, są cztery zaczepy odpinam je i dalej się zaciąłem i nie wiem jak to zdjąć.

14-12-2016, 22:31 #10
piotrek s
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.03.2016 Skąd:DSW Auto:250D 92' Reputacja: 0
Są jeszcze 2 zaczepy od spodu








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości