#Logowanie Rejestracja
Irytujace rzężenie z okolic licznika
  • 0 głosów - średnia: 0


24-09-2013, 20:10 #1
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

piotrek.m5 Pokaż post
24-09-2013, 20:21 #2
piotrek.m5
 
Tak, egr potrzebuje sygnal prędkości i bierze go wlasnie z czujnika halla. Nie tylko on bo u ciebie o ile pamiętam nie ma juz osobnego przekaźnika EGRu więc caly EDS bierze z niego sygnal predkości

24-09-2013, 20:28 #3
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
To była tylko ciekawostka dla mnie bo w sumie się zastanawiałem, ale rzężenie jest irytujące, jak ciszej słucham radia. Oczywiście występuje ono w momencie jazdy, nie wiem czy do jakiś prędkości bo nie jeżdżę szybko uprawiam taki toczikng feling bardziej.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

24-09-2013, 23:37 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Spróbuj docisnąć parę razy kasownik od dziennego przebiegu. Ewentualnie... nie skacze Ci wskazówka prędkościomierza?

25-09-2013, 10:24 #5
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Dokreć/ przesmaruj linke prędkościomierza.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

25-09-2013, 17:20 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Licznik skacze do 40km/h dokręcona jest bo odkręcałem ja ostatnio, ew przesmarować, ale czy wystarczy samo smarowanie przy liczniku I czym smarować?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

25-09-2013, 18:16 #7
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Jeśli masz taką możliwość to spróbuj założyć na chwilę inne zegary (żeby wyeliminować możliwość że to one są zwalone). Jeśli nie będzie róznicy to może się konczyć linka(lub zacierać w pancerzu) albo napęd linki w skrzyni biegów.
Ja sam kiedyś smarowałem linkę mieszaniną smaru łożyskowego z dodatkiem oleju silnikowego.

25-09-2013, 18:22 #8
Bart
Honorowy Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:506 Liczba wątków:12 Dołączył:14.03.2013 Skąd:SBL Auto:E280 2005r. Reputacja: 2
w mojej W201 jest to samo... gniazdo w zegarach mam wyrobione i po prostu rzęzi od czasu do czasu. Polecono wymianę linki na nówkę sztukę. Chwilowo zostawiłem jak jest. Przebieg mojej fury to już lekko ponad 500 000km

Niepewny  Ex. W201 2.0D 1988r,  Ex. W124 E200 1994r., W211 E280 2005r,  Niepewny


25-09-2013, 18:37 #9
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wpuść pare kropel ATFu - wystarczy Oczko

MarcinW124 Pokaż post
25-09-2013, 19:29 #10
MarcinW124
 
Od czasu jak mi podskakiwała wskazówka, do momentu zerwania się linki przejechałem około 5000km. W tym czasie były coraz bardziej słyszalne jakieś szelesty. Po wymianie linki okazało się, że to miejsce zerwania było mocna postrzępione i "pracowało" po pancerzu wydając odgłosy... U mnie wraz ze wzrostem prędkości były „mocniejsze”, ale bez przesady, przy włączonym radiu nie słyszałem nic.

....loteria.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości