#Logowanie Rejestracja
Instalacja ogrzewania przedziału bagażowego kombi
  • 0 głosów - średnia: 0


22-08-2014, 10:45 #1
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

22-08-2014, 21:17 #2
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:227 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Jedyne w czym mogę Ci pomóc, to rysunkami z EPC, bo w WIS-ie, jednopłytkowym do 124 oraz w programie WIS/ASRA/EPC nie ma nic na ten temat.
Po prostu to bardzo rzadki wypas, kod 229.

[Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_1.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_1a.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_1b.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_2.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_2a.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_2b.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_3.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_3a.jpg] [Obrazek: ogrzewanie_baga_nika_3b.jpg]

23-08-2014, 00:22 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Dzięki Usmiech Dało mi to trochę wiedzy w kwestii podłączenia węży wodnych. Z braku szarych,poszerzanych osłon progów chcę zastosować zamiast przewodów miedzianych gumowe węże, które stosuje się np. przy wpinaniu w obieg parownika. Wytrzymują temp 125stopni i lepiej je upakuję na podłodze.

24-08-2014, 00:53 #4
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
będzie ci śmierdziało płynem w środku, guma ma swoją mikroprzepuszzalność, przerabiałem ten temat przy układzie chłodzenia w 126p jak wkładałem 1.2 z punto
lepsze są rurki pexalpex

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

24-08-2014, 12:16 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Pex ma wytrzymałość na temperaturę do 90-95 stopni, badałem temat.

25-08-2014, 23:04 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
do układu chłodzenia się nadaje, znam kilka osób które maja na tym zrobiony układ i nic się nie dzieje z rurkami

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

slawquu Pokaż post
26-08-2014, 13:44 #7
slawquu
 
Biały ja na twoim miejscu wykorzystał bym tą oryginalną miedz... szczególnie na odcinkach gdzie jest ona łatwa do położenia. Bo z powodu braku tych osłon progowych ulokowałbym ją na podłodze.
[Obrazek: IMG_0008.jpg]

27-08-2014, 22:32 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A powiedzcie mi: nagrzewnica (ta standardowa - z przodu Oczko ) ma od wewnątrz auta jakieś gumowe przewody wodne do których można by się wpiąć?

27-08-2014, 22:40 #9
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
nagrzewnica wychodzi przez grodź przy serwie i akumulatorze, gumowymi woda nie wchodzi do środka

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

27-08-2014, 22:51 #10
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
to ch..wo Kwasny








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości