Instalacja ogrzewania przedziału bagażowego kombi
- 1
- 2
22-08-2014, 21:17
#2
23-08-2014, 00:22
#3
Dzięki
Dało mi to trochę wiedzy w kwestii podłączenia węży wodnych. Z braku szarych,poszerzanych osłon progów chcę zastosować zamiast przewodów miedzianych gumowe węże, które stosuje się np. przy wpinaniu w obieg parownika. Wytrzymują temp 125stopni i lepiej je upakuję na podłodze.

24-08-2014, 00:53
#4
będzie ci śmierdziało płynem w środku, guma ma swoją mikroprzepuszzalność, przerabiałem ten temat przy układzie chłodzenia w 126p jak wkładałem 1.2 z punto
lepsze są rurki pexalpex
lepsze są rurki pexalpex
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
24-08-2014, 12:16
#5
Pex ma wytrzymałość na temperaturę do 90-95 stopni, badałem temat.
25-08-2014, 23:04
#6
do układu chłodzenia się nadaje, znam kilka osób które maja na tym zrobiony układ i nic się nie dzieje z rurkami
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
slawquu Pokaż post
26-08-2014, 13:44
#7
27-08-2014, 22:32
#8
A powiedzcie mi: nagrzewnica (ta standardowa - z przodu
) ma od wewnątrz auta jakieś gumowe przewody wodne do których można by się wpiąć?

27-08-2014, 22:40
#9
nagrzewnica wychodzi przez grodź przy serwie i akumulatorze, gumowymi woda nie wchodzi do środka
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości