Ile jest pomp paliwa W124 300E
27-05-2018, 19:15
#3
Dziękuję Rossiniere za odpowiedź.
Teraz chciałbym pociągnąć inny wątek, bo zauważyłem że jedna pompka stoi (jakiś zamiennik hart) druga Bosch pompuje więc pominąłem harta i chciałem odpalić na jednej pompie. Paliwo już dochodzi do k jeta ale samochód nadal nie chce odpalić. Czy ke jet potrzebuje jakiegoś minimalnego ciśnienia którego jedna pompa nie jest w stanie wygenerować?
Teraz chciałbym pociągnąć inny wątek, bo zauważyłem że jedna pompka stoi (jakiś zamiennik hart) druga Bosch pompuje więc pominąłem harta i chciałem odpalić na jednej pompie. Paliwo już dochodzi do k jeta ale samochód nadal nie chce odpalić. Czy ke jet potrzebuje jakiegoś minimalnego ciśnienia którego jedna pompa nie jest w stanie wygenerować?
27-05-2018, 20:23
#4
Jedna pompa wygeneruje ciśnienie potrzebne do odpalenia pod warunkiem, że druga, nie pracująca pompa nie będzie "w obiegu". Przy pracy na jednej pompie może zabraknąć wydajności przy dużym obciążeniu silnika, ale do odpalenia jedna pompa wystarczy w zupełności.
27-05-2018, 20:48
#5
Tak więc problem leży jeszcze gdzieś indziej. Bo zrobiłem właśnie tak jak mówisz i paliwo przy K jecie się pojawiło a dalej już nie. Tak myślę co dalej? Srebrny przekaźnik? Gdzieś o nim czytałem.
Czy powinienem o to już pytać w nowym wątku?
Czy powinienem o to już pytać w nowym wątku?
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości