#Logowanie Rejestracja
I bieg cisza
  • 0 głosów - średnia: 0


01-06-2014, 15:16 #1
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147
Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2014, 15:18 przez trio1.

01-06-2014, 15:41 #2
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
prędkościomierz pokazuje?

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

01-06-2014, 16:12 #3
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Dokładnie - pokazuje .

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

01-06-2014, 16:19 #4
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
półoś ukręcona lub satelity w moście poszły się paść ewentualnie łącznik elastyczny wału

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
01-06-2014, 18:02 #5
piotrek.m5
 
Czytamy ze zrozumieniem Oczko

Kamień Pokaż post
01-06-2014, 21:19 #6
Kamień
 
Poziom oleju w skrzyni sprawdziłeś? Nie wiem jak jest w manualu w W124 (nigdy nie rozbierałem), ale przeważnie piąty bieg jest najwyżej w skrzyni i jako pierwszy dostaje w d... w przypadku zbyt niskiego poziomu oleju. W Polo mojej żony była identyczna sytuacja - poszło jedno z łożysk "na piątym biegu" z powodu pracy na sucho (rozszczelnienie skrzyni) - po wymianie łożyska (200PLN), uszczelnieniu skrzyni i dolaniu oleju problem znikł.

01-06-2014, 21:55 #7
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Powinno być ok . Przed zimą sprawdzane , a pod spodem sucho ( w garażu w tym miejscu też ) Lecz za Twoim Kamyku pomysłem jutro zajrzę tam.

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

21-06-2014, 16:24 #8
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Po odkręceniu korka spustowego w skrzyni biegów taka sytuacja :

[Obrazek: DSC00952_1.jpg]

[Obrazek: DSC00953_1.jpg]

[Obrazek: DSC00954_1.jpg]
Pytanie do Was :
Czego się mogę spodziewać , co to za element skrzyni , gdzie powinienem szukać po rozebraniu.
Wygląda to na zawleczkę , szpilkę , zabezpieczenie ...
Zalałem skrzynkę nowym olejem . po przejechaniu około 70 km jest cisza , czego nie było na początku , być może dopiero awaria się ujawni Zeby

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

kompressor Pokaż post
21-06-2014, 18:58 #9
kompressor
 
Nie wróży to nic dobrego Smutek
Jak są opiłki to trza by skrzynie rozebrać i zobaczyć skąd się tam wzięły bo jazda raczej może pogorszyć tylko sprawę.
Wygląda to na sprężynę albo pierścień sprężynowy przy synchronizatorze a konkretnie to resztki tegoż.
A1269934906
A1232620193

21-06-2014, 20:17 #10
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Kuźwa !!
Czyżby sprężynka za 1,61 ojro rozdupiłaby moją skrzynię?
Roboty na ruski miesiąc . ... Smutek

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości