#Logowanie Rejestracja
Grzeje się na postoju
  • 0 głosów - średnia: 0


15-04-2017, 18:00 #1
Wegorz12
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:3 Dołączył:06.01.2017 Skąd:wpn Auto:124 260E 91 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

15-04-2017, 18:03 #2
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:925 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Proponuje sprawdzic pompe wody.

17-04-2017, 19:40 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Jaki termostat kupiłeś?

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

18-04-2017, 06:22 #4
Wegorz12
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:3 Dołączył:06.01.2017 Skąd:wpn Auto:124 260E 91 Reputacja: 0
Wahlera

19-04-2017, 12:41 #5
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:212 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:S124 E220 Reputacja: 8
Pompa raczej nie powinna tak siąść, ale warto ją wymontować i sprawdzić jak wygląda wirnik. Sprawdzić ile na nim kamienia, wyczyścić.
Chłodnicę też wyjąć, przepłukać i odkamienić.

19-04-2017, 16:16 #6
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:861 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Ja bym wymienił chłodnicę. Te płukania to za wiele nie pomagają.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

19-04-2017, 16:30 #7
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:925 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Jeśli wirnik pompy jest skawitowany, to pompa nie da na tyle ciśnienia na wolnych obrotach, żeby przepchnąć wodę przez chłodnicę. Chyba, że pasek na pompie się ślizga i nie dostaje odpowiednich obrotów. Koszt pompy made in Germany to 150PLN. Chłodnica może też być zawalona, ale można ją spróbować przepłukać na miejscu by nie narażać się na dodatkowe koszty. Dobrze by się wpiąć, wymusić cyrkulację i dodać odkamieniacza jak do np. czajników. Trochę węża, redukcje, pompka z działu ogród -nawet taka na wiertarkę- i zostawić na 24h w cyrkulacji. Jest zabawa z podłączeniem, ale moim zdaniem warto nawet dla samego poprawienia jej kondycji.

19-04-2017, 17:00 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Skoro problem powstaje na wolnych obrotach to najprędzej będzie pompa.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

19-04-2017, 19:34 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 371 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Te do czajników działają tak ze trzeba zagotować wodę a nie pompować przez 24h.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

20-04-2017, 14:47 #10
Wegorz12
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:3 Dołączył:06.01.2017 Skąd:wpn Auto:124 260E 91 Reputacja: 0
Dziękuję za podpowiedzi sprawdzę, ale obawiam się że może być chłodnica przypchana,pozdrawiam








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości