#Logowanie Rejestracja
Gniazdo diagnostyczne 16pin
  • 0 głosów - średnia: 0


05-02-2017, 15:27 #1
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

05-02-2017, 18:52 #2
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:39 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2
Skąd taka zmiana w pinach - ja uważam że jest dobrze iż 16 to minus , a 1 to +12v bo ten pin zwierasz na 2-4 sek. ...
Spróbuj jeszcze diodę podłączyć odwrotnie Usmiech
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2017, 18:57 przez wnusio87.

05-02-2017, 22:21 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A w życiu. 1 pin to masa, 8 pin to linia K a 16 pin to +12V po zapłonie. Wobec czego mam teraz dwie masy w gnieździe. A diagnostykę przeprowadziłem przytykając pin od zasilania diody do klemy plusowej akumulatora Oczko - 1 błyśnięcie, błędów brak.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

05-02-2017, 22:37 #4
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:39 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2
Hmmm sprawdziłem Usmiech przez carsofta i faktycznie czarny idzie do 1 , zółty 8 a czerwony 16 Wow Posrało mi się , gdyż kiedyś miałem podobny problem z samoróbką i musiałem zmienić nóżki w diodzie ..

05-02-2017, 23:15 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Dobrze carsoft ogarnia PMSa? Zastanawiam się nad zakupem.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości