#Logowanie Rejestracja
Geometria
  • 0 głosów - średnia: 0


08-02-2019, 23:01 #1
w124MAN
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:18 Liczba wątków:6 Dołączył:19.06.2018 Skąd:WI Auto:brak Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

10-02-2019, 19:50 #2
opu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:1 Dołączył:07.11.2018 Skąd:ZS Auto:w124 seda 90' Reputacja: 0
Jak sie objawia sciąganie czy przy prostej kierownicy sam skreca czy dopiero jak puscisz kierownice to sciąga? Mozna sprawdzic czy masz radialne opony i czy sa założone prawidłowo bo jak bedzie jednak w przeciwnym kierunku to bedzie sciagac. Hamulce czy sie nie zapiekł zacisk. Ostatecznie mozna zmienic wszystkie felgi wraz z oponami i na innym zestawie sprawdzic. Komplet używek 14letnich z felgami czasem mozna za 100zl znaleźć na testy. Ja zapłaciłe 40zl za taki set Oczko

11-02-2019, 20:58 #3
w124MAN
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:18 Liczba wątków:6 Dołączył:19.06.2018 Skąd:WI Auto:brak Reputacja: 0
(10-02-2019, 19:50)opu napisał(a):  Jak sie objawia sciąganie czy przy prostej kierownicy sam  skreca czy dopiero jak puscisz kierownice to sciąga? Mozna sprawdzic czy masz radialne opony i czy sa założone prawidłowo bo jak bedzie jednak w przeciwnym kierunku to bedzie sciagac. Hamulce czy sie nie zapiekł zacisk. Ostatecznie mozna zmienic wszystkie felgi wraz z oponami i na innym zestawie sprawdzic. Komplet używek 14letnich z felgami czasem mozna za 100zl znaleźć na testy. Ja zapłaciłe 40zl za taki set Oczko

Jak puszczam kierownicę. 
Mam zamiar kupić alufelgi na lato to się wtedy okaże.

20-02-2019, 11:56 #4
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:217 Liczba wątków:17 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
Z ciekawości ... Robiłeś pełną geometrię czy tak jak większość ludzi użyłeś tego określenia do jedynie usługi ustawienia zbieżności kół?
Nie zaszkodzi jeśli sprawdzisz to co napisał kolega "opu", ale jeśli kupiłeś auto które "wydzwoniło" w coś prawym kołem, to ja stawiam albo na krzywy wahacz albo śrubę mocującą silentblok wahacza (tą mimośrodową że się tak wyrażę ?). Żadne z powyższych nie neguje teoretycznie poprawnego ustawienia samej zbieżności, bez wyprzedzenia czy kątów pochylenia.

22-02-2019, 01:00 #5
w124MAN
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:18 Liczba wątków:6 Dołączył:19.06.2018 Skąd:WI Auto:brak Reputacja: 0
(20-02-2019, 11:56)Johny napisał(a):  Z ciekawości ... Robiłeś pełną geometrię czy tak jak większość ludzi użyłeś tego określenia do jedynie usługi ustawienia zbieżności kół?
Nie zaszkodzi jeśli sprawdzisz to co napisał kolega "opu", ale jeśli kupiłeś auto które "wydzwoniło" w coś prawym kołem, to ja stawiam albo na krzywy wahacz albo śrubę mocującą silentblok wahacza (tą mimośrodową że się tak wyrażę ?). Żadne z powyższych nie neguje teoretycznie poprawnego ustawienia samej zbieżności, bez wyprzedzenia czy kątów pochylenia.
Robiłem pełną geometrię Kwasny
Jestem na etapie poszukiwania alu na lato. Zmienię i sprawdzimy jak będzie jeździł.
Co do wahacza, czy mechanik będzie w stanie stwierdzić "na oko" czy wahacz lub śruba są krzywe?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości