#Logowanie Rejestracja
Gałka ASB z CL do 124
  • 0 głosów - średnia: 0


04-10-2013, 20:27 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

04-10-2013, 20:36 #2
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
Identyko mam w W140, "pręt" Hahaha da się wyciągnąć, musisz go jakby wbić i przekręcić. Gdzieś chyba jeszcze mam fotki jak moja gałka była rozebrana do obszywania.

04-10-2013, 20:38 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Wrzuć Mariusz bo nie mogę go ściągnąć.
Po ściągnięciu pierścienia, nie da się jej przekręcić w żadną stronę.

Edit:
Da się oddzielić drewno od części skórzanej. Jednak widać że pręt jest zalany na stałe w plastiku, który oklejony jest skórą.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2013, 20:58 przez darul.

04-10-2013, 21:27 #4
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Ja mam u siebie założoną gałkę od W202, pręt także.
A tu filmik jak się ściąga - przynajmniej tak jest u mnie:
http://www.youtube.com/watch?v=1WkpvYdD8T4

04-10-2013, 21:52 #5
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
macmw, ta gałka jest inna, po jej zdjęciu zostaje Ci pręt wystający a po zdjęciu gałki pokazanej w 1 poście nic nie zostaje bo pręt wychodzi razem z gałką.

Kurde darul ja jakiś to zdjete miałem bo jak obszywałem to nie było "pręta".

Zdjęcia gdzieś mi wcięło Smutek pewnie poszły się.. razem z telefonem.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2013, 21:52 przez maryusz123456.

04-10-2013, 21:53 #6
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Tu się tak nie da bo pręt jest zalany.
Trzeba rzeźbić.

04-10-2013, 22:01 #7
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Cholera, fucktycznie, nie dopatrzyłem na zdjęciu że to gała od CL ale W140, a ja od razu pomyślałem o W215.

04-10-2013, 22:06 #8
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Drewno da się odzielić od reszty i mam kilka cm luzu między obiema częściami.
Przetnę i nagwintuję częsć zalaną i połączę to z prętem od W124 (także uciętym i nagwintowanym) za pomocą tulejki.

Zobaczymy czy się uda, czy będzie to kolejny gadżet zajmujący miejsce w szafce nocnej Usmiech

04-10-2013, 22:10 #9
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
Albo przeciąć obie części z pręta 124 i 140 które potem zespawać Usmiech Miejsca na tulejkę z gwintem w środku może nie być, bo chyba o taką tulejkę Ci chodziło.

04-10-2013, 22:17 #10
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Spawając stopisz to i nic nie wyjdzie








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości