#Logowanie Rejestracja
falowanie obrotów om603td na biegu jałowym i terkot
  • 0 głosów - średnia: 0


06-04-2015, 03:19 #1
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

C124 230CE EX
W140 S350TD
Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2015, 03:22 przez robertocdx.

06-04-2015, 06:17 #2
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
1. Nie działa ELR skoro nie zwiększa obrotów na zimnym. Przyczyna może być walnięty czujnik na kole zamachowym, czujnik temperatury w glowicy (1-pinowy), sterownik sam w sobie, elektromagnes w pompie wtryskowej albo przerwa w okablowaniu. Na w124performance jest instrukcja jak testować funkcjonowanie ELR
2. Prawdopodobnie końcówki do wywalenia. Mialem tak samo przed remontem. Po remoncie silnik pracuje zawsze miękko

06-04-2015, 10:57 #3
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:104 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
Koncowki wtryskow znaczy?

Tak wlasnie cos ten przekaznik elr obstawiam.

C124 230CE EX
W140 S350TD

06-04-2015, 20:16 #4
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Tak, końcówki wtrysków.
Przekaźnik to tylko jeden z wielu elementów układu ELR więc nie zakładaj z góry ze to on zdechł








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości