#Logowanie Rejestracja
E280 93r z przebiegiem 319 tys.
  • 0 głosów - średnia: 0


15-08-2016, 15:15 #1
rafkol5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:15.08.2016 Skąd:TSK Auto:w124 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

15-08-2016, 16:01 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Przebiegu się nie bój, LPG w tym silniku też jak najbardziej będzie działać (sekwencja). Jak jest dobry stan to bierz i tyle. Wiązkę silnika pewnie będziesz musiał wymienić bo nie przewidzieli że będziemy eksploatować te auta przez kolejne 30 lat Oczko

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

15-08-2016, 18:08 #3
rafkol5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:15.08.2016 Skąd:TSK Auto:w124 Reputacja: 0
(15-08-2016, 16:01)Biały napisał(a):  Przebiegu się nie bój, LPG w tym silniku też jak najbardziej będzie działać (sekwencja). Jak jest dobry stan to bierz i tyle. Wiązkę silnika pewnie będziesz musiał wymienić bo nie przewidzieli że będziemy eksploatować te auta przez kolejne 30 lat Oczko

Wielkie Dzięki za Opinie Spoko ,przyznam że obawiałem się troszkę tego przebiegu.Mam rozumieć ze sprawa tyczy się wiązki elektrycznej silnika.A jeżeli chodzi o samo LPG to zbiornik chyba powinien zmieścić się we wnękę po kole,a sam korek pod klapkę wlewu paliwa ? (zdaje mi się że tak będzie najbardziej estetycznie) Usmiech

16-08-2016, 09:10 #4
klisza
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 804 Liczba wątków:64 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T 95 Reputacja: 11
To jest Mercedes starej szkoły, przebieg ma charakter informacyjny a nie jest wyznacznikiem tego, czy auto zaraz się rozsypie. To taz, dwa, że taki przebieg na W124 nie robi większego wrażenia (zdecydowana większość ma ponad pół miliona i cofnięte liczniki). Tu jeśli jest oryginalny, to cieszyć się, bo jest jeszcze relatywnie niski. Mi w E320 teraz strzeliło 404.000 km i co? Nic. Naturalnie panuje tu zasada, że jeśli auto było katowane, to pewnie jest szansa na wycieki, przegrzewanie itp, to trzeba sprawdzić. Jak nie jest zgnity na wylot to brać i cieszyć się z gładkiej pracy M104 i całkiem sporego zasobu mocy i momentu nawet jak na obecne realia.

Wiązki też nie ma co się bać - w większości przypadków jest zużyta ale naprawa nie powinna przekroczyć 500-600 zł. Co do LPG to to są jedyne silniki (oczywiście nie wspminając o gaźnikowych z początku produkcji) które mogą być nim zasilane (sam nie powiem, bo próbowałem się przekonać do instalacji gazu i dałem sobie spokój, ale jak ktoś robi duże przebiegi, to można pomyśleć).

Warto sprawdzić stan skrzyni biegów (jeśli to automat), żeby nie zepsuć sobie przyjemności i nie wpakować się w wydatki na samym początku. No i jak ttoi rok czasu, to trzeba go mocniej przetrzepać pod kątem zużycia elementów gumowych itp, no ale to nie tylko tyczy się 124 a każdego auta które ma tak długi postój.

17-08-2016, 08:56 #5
rafkol5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:1 Dołączył:15.08.2016 Skąd:TSK Auto:w124 Reputacja: 0
Skrzynia oczywiście automatyczna i tylko takiej szukam. pod koniec tygodnia ma zrobić drugie podejście i go dokładniej obejrzeć, zerknąć pod spodem i tak jak mówisz sprawdzić czy nie pogniły i czy nie ma wycieków. climatronik dział ( chyba nie jest zbyt często spotykany) fotele nie porwane, alufelgi 16" zregenerowane. gość dla siebie go robił pomalutku a że nie ma za bardzo czasu bo pracuje dlatego tyle już stoi. oleje silnik i skrzynia powymieniał. myślę że naprawdę może okazać się dobrym zakupem jeśli wcześniej wspomniany spód auta, brak wycieków i skrzynia będą ok
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2016, 13:39 przez darul. Powód edycji: Nie cytuj wypowiedzi do której się bezpośrednio odnosisz

14-10-2016, 20:41 #6
MrSpooner
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:55 Liczba wątków:6 Dołączył:27.05.2016 Skąd:SK Auto:W124 250D 95` - NL Reputacja: 0
jak brak wycieków i nie zgnity to jak najbardziej brac ja sam szukam teraz modelu z silnikiem 320 bezgaznikowy z bezposrednim wtryskiem bosha i jest masakra ludzie sprzedaja zlomy a na perly trzeba czekac, mojego `95 250D z full opcja szukalem 2 lata i znalazlem dopiero w holandii, a i tak na zwyklego diesla poszlo ok 12 000 zl na serwis...

W124 E 250D 95` OM 605.911 - Rotterdam
W124 E 320 Lorinser 95` M104.992 - Yokohama Japan Faja
https://www.youtube.com/channel/UCRhZDRk...u3mj1i8e1Q








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości