#Logowanie Rejestracja
Dwumasa 2.8 m104
  • 0 głosów - średnia: 0


05-05-2016, 17:56 #1
piotrus6282
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:5 Dołączył:14.04.2016 Skąd:BMN Auto:e280 93 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

05-05-2016, 18:15 #2
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
odpal i zgaś silnik raz na wciśniętym sprzęgle i raz na puszczonym. Jeżeli przy puszczonym sprzęgle zacznie coś stukać podczas gaszenia i odpalania to znak że coś już tam się dzieje niedobrego. Podczas jazdy też mogą występować dziwne stuki jak dodajesz albo puszczasz gaz na biegu. Czy da się zamienić na zwykłe sprzęgło nie wiem i raczej nie bawiłbym się w takie przeróbki jeżeli okaże się że da się. Silnik zacznie wtedy drżeć, będzie mniejszy komfort, poduszki zacznie zrywać itp. Dwumasa w MB była bardzo trwała więc myślę że problemów nie będzie Oczko

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2016, 18:17 przez komzik.

05-05-2016, 18:46 #3
piotrus6282
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:5 Dołączył:14.04.2016 Skąd:BMN Auto:e280 93 Reputacja: 0
Przy gaszeniu silnika lekko zapuka. Przy odpaleniu nic. Na wciśniętym sprzęgle jeszcze nie sprawdzałem. Jak okaże się że jest do wymiany to jak bardzo portfel zrobi się chudy? I jakiej firmy najlepiej szukać ? Luk? Valeo?

05-05-2016, 21:27 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 322 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Luk I sachs mnie to valeo to się kojarzy z lampami w VAG'u nie mniej miałem okazje montować i valeo i śmiga pewnie do dziś a nie było to z 3-4 lata temuOczko

P.S w arwicie LUK w cenie 2200zł

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2016, 21:28 przez Truskawek.

05-05-2016, 21:43 #5
piotrus6282
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:5 Dołączył:14.04.2016 Skąd:BMN Auto:e280 93 Reputacja: 0
Jeszcze nie taka kosmiczna cena. Sprawdziłem tak jak mi radziłeś. Odpalałem na sprzęgle i gasiłem tak samo bez sprzęgła. I powiem szczerze że nie czuję różnicy czy sprzęgło jest wyciśnięte czy nie. Tak samo drży. Mogą to być poduszki silnika? albo coś innego? Czuć i słychać tak jak by stukot. W czasie jazdy jest wszystko ok. Tylko przy odpalaniu i gaszeniu. Irytujące to się robi.

09-05-2016, 03:59 #6
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
Sprawdź dobrze poduchy. Ja kiedyś tak miałem w 200D i okazało się że jedna poducha nie była dobrze dokręcona do budy

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 

09-05-2016, 05:46 #7
piotrus6282
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:5 Dołączył:14.04.2016 Skąd:BMN Auto:e280 93 Reputacja: 0
Jak będę miał okazję wjechać na kanał to sprawdzę poduchy i rurę wydechową bo może gdzieś opiera








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości