#Logowanie Rejestracja
Cieknąca pompa.
  • 0 głosów - średnia: 0


15-09-2013, 10:15 #1
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.



15-09-2013, 22:28 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Najlepiej jak byś przyjechał do Koszalina do chłopaków z Kretomina. Ogarniają temat i może coś poradzą.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

19-10-2013, 15:06 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
jakbyś miał 250 albo 300d to by szło to zrobić na samochodzie ale w 200d jest ciaśniej
jeśli leci ci na łączeniu korpusu pompy to trzeba to do pompiarza zawieźć, trzeba rozpinać cięgna regulatora dawki w środku pompy

19-10-2013, 15:13 #4
vizart
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:613 Liczba wątków:21 Dołączył:18.03.2013 Skąd:FZ Auto:W140 350D 93'
mi jak z pompy ciekło to pojechałem do mechanika i zapłaciłem 40zł z robotą. Wymienił dwa oringi i po temacie. Ale pompę wyciągał. Problem w tym że jak olej ze wspomagania kapie na pas to pas po jakimś czasie zaczął się ślizgać i musiałem wymienić na nowy.

19-10-2013, 15:26 #5
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
U ciebie vizart był zapewne wyciek na dźwigni gaszenia, tam nie ma problemu z wymiana oringu.
Korpus jest uszczelniony na uszczelce i jest trochę więcej zabawy z wymianą jeśli faktycznie to z korpusu leci

23-10-2013, 22:58 #6
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Pompa zrobiona, co ciekawe, był wyciek z 4- ej sekcji i tak sprytnie ropa sobie spływała, że wyglądało jak z w/w łączenia.
Cieszę się, że się obyło bez wyjmowania.



23-10-2013, 23:12 #7
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
ja jak miałem 200d to nie miałem tyle szczęścia

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

25-10-2013, 19:21 #8
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Chyba mi nie żałujesz Jezyk2



25-10-2013, 20:23 #9
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
A niech ci jeszcze ze 2 liczniki przekręci Zeby3

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-10-2013, 20:23 przez arek.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości