#Logowanie Rejestracja
Chłodnica oleju
  • 0 głosów - średnia: 0


25-09-2013, 11:33 #1
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2013, 11:34 przez Johny.

25-09-2013, 12:36 #2
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Jeżeli masz niską chłodnicę to sie powinna zmieścić, w E500 tam zresztą jest, z tym że w 500-e jest inny wsponik pod chłodnicę.
Druga możliwość to chłodnica pod nadkolem po stronie kierowcy (była montowana w ten sposób w 300E-24V oraz 300 turbo diesel.

26-09-2013, 22:30 #3
mariusz-400E
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:0 Dołączył:21.06.2013 Skąd:LLU Auto:Ex 400E 92' Reputacja: 0
(25-09-2013, 12:36)macmw napisał(a):  Druga możliwość to chłodnica pod nadkolem po stronie kierowcy
W 400E/E420 tam właśnie jest, i co jakiś czas muszę ją myć z błota.

27-09-2013, 10:38 #4
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Mariusz, nie powinna się paskudzić błotem, nie brakuje ci czasem osłony plastikowej?
Powinny być 2: przed chłodnicą (wlot pomiędzy zderzakiem i chłodnicą) oraz osłona nadkola cześć dolna pomiędzy zderzakiem i nadkolem. Masz jedną czy dwie chłodnice?
Bo w 400E w wersjach z hakiem hol. była dodatkowa do chłodzenia oleju w ASB.

27-09-2013, 14:18 #5
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
No to mnie Biały podpuściłeś - 861PLN wydane na elementy układu chłodzenia oleju (podstawa z termostatem, końcówki, chłodnica, zestaw wskaźnika tmp.). Jak wszystko do mnie doleci to poszukam sensownych węży. Czekam jeszcze na odp. znajomego z http://www.properfekt.pl, w sprawie wykonania w CNC adaptera przepływowego pod czujnik tmp.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2013, 14:20 przez Johny.

27-09-2013, 17:26 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Nie sądziłem że to są takie koszty. Nie próbowałeś adaptować rozwiązania z diesla albo m104?

29-09-2013, 09:37 #7
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
Też nie sądziłem, ale rozeznałem wśród osób, które stosują takie rozwiązania i skutki nieumiejętnej zabawy z chłodzeniem oleju mogą być niewesołe. Dlatego też zastosowanie termostatu i wskaźnika do kontroli tmp. znacząco podniosło cenę tej modyfikacji.

29-09-2013, 12:48 #8
Michał Łódź
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:56 Liczba wątków:3 Dołączył:28.07.2013 Skąd:EL Auto:320 CE 92 zender Reputacja: 5
Jak dla mnie chłodnicy oleju w atmosferycznym m102 to przerost formy nad treścią.

29-09-2013, 20:20 #9
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
Trochę masz rację ... ale w planach na przyszłość mam jeszcze a'la "kudłate" modyfikacje - przyda się dobre chłodzenie.

P.S. Ja to wszystko robię dla funu, więc wszystko z wyjątkiem słusznego swapu na 3,2 będzie przerostem formy nad treścią.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2013, 20:21 przez Johny.

29-09-2013, 20:23 #10
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Magnetyzery pozakładaj Zeby3








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości