#Logowanie Rejestracja
ce220 cisnienie oleju
  • 0 głosów - średnia: 0


14-09-2015, 21:10 #1
Marcin
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:24.08.2015 Skąd:MK Auto:220CE 95' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-09-2015, 21:18 przez Marcin.

14-09-2015, 21:37 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wskazówka powinna się podnieść dopiero po odpaleniu auta.

15-09-2015, 00:35 #3
Marcin
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:24.08.2015 Skąd:MK Auto:220CE 95' Reputacja: 0
tak tez się dzieje. Po odpaleniu wędruje na 3 i tak jest cały czas. Jedyne co mnie intryguje to to czy tak powinno być? czy na wolnych obrotach ciśnienie nie słabnie nieco, a dopiero po dodaniu gazu powinno wzrosnąć? U mnie jak odpalę silnik jest cały czas na 3 bary i tak trzyma.Pytanie czy tak ma właśnie być.
Ciekawi mnie to dlatego miedzy innymi gdyż mój silnik odpala bez żadnego zastanowienia, pięknie trzyma obroty, temperaturę świetnie się wkręca, nie stwarza żadnych problemów ani powodów do obaw, może za wyjątkiem kilku wycieków tzw pocenia się, bo terenu nie znaczy, ot silnik zapocony, uszczelnienia do wymiany. Najlepsze w nim jest to, ze ma przejechane bagatela 420 000km Usmiech. Ja mieszkam w Anglii tu z autami jest inaczej nie spotkałem się z kombinatorstwem na taka skale i kręceniem liczników, także stan budzika jest wesoły ale jak mowie motor chodzi jak nowy - pewnie nie jeden w Polsce ma tyle samo i więcej, mimo wszystko jednak liczba jest poważna stad tez i moja troska
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2015, 00:45 przez Marcin.

piotrek.m5 Pokaż post
15-09-2015, 08:28 #4
piotrek.m5
 
Aż tak idealnie nie powinno byc. Czujnik raczej do wymiany

15-09-2015, 09:17 #5
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Możesz wyjąć wtyczkę z czujnika ciśnienia i podłączyć do masy (na włączonym zapłonie) wskazówka powinna być na 0, po odłączeniu powinno być 3. Jeśli tak będzie to czujnik do wymiany.

15-09-2015, 16:23 #6
purgley
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:70 Liczba wątków:12 Dołączył:21.02.2014 Skąd:ZGY Auto:E420 96' Reputacja: 0
2.2 ogólnie ładnie trzyma ciśnienie, moje m111 po długiej trasie albo agresywnej jeździe miało ciśnienie niewiele poniżej 3.

15-09-2015, 19:31 #7
Marcin
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:24.08.2015 Skąd:MK Auto:220CE 95' Reputacja: 0
Dzis nie moglem nic sprawdzić bo kurde cały dien pada, może jutro się uda

04-10-2015, 20:54 #8
filippo
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:2 Dołączył:30.09.2015 Skąd:ZLO Auto:220TE 93' Reputacja: 0
W moim przypadku było dość podobnie z tym że po przekręceniu kluczyka nie działo się nic. Po odpaleniu wskazówka szła na dwójkę i tam wisiała cały czas bez względu na to czy zimny czy ciepły czy niskie czy wysokie obroty.
Auto pojechało do mechanika, wyjęli czujnik i zmierzyli - wyszło nominalnie. Wymienili czujnik i wszystko wróciło do normy czyli rośnie po odpaleniu i rozgrzaniu na maksa a przy zejściu na niższe obroty spada do około dwójki. Moje 220TE to też automat i ma już ponad 300000km.

S124 220TE 93r.
Ex. W115 200D 68r. W115 200D 73r. S123 300TD 83r. (RHD) Actros 1844 07r.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości