#Logowanie Rejestracja
Budowa własnej skrzyni basowej Przebieg
  • 0 głosów - średnia: 0


08-12-2014, 20:22 #1
Klekot25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:3 Dołączył:07.12.2014 Skąd:ZS Auto:W124 sedan 2.5D 89' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

08-12-2014, 23:01 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Czemu osb a nie mdf?

09-12-2014, 17:05 #3
Klekot25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:3 Dołączył:07.12.2014 Skąd:ZS Auto:W124 sedan 2.5D 89' Reputacja: 0
Nie widziałem sensu stosowania mdf pod względem różnic w akustyce, mało tego wydawało mi sie, że do osb lepiej się bedzie kleił filc.

09-12-2014, 21:13 #4
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:356 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Zamiast dwóch tandetnych przetworników o parametrach wyssanych z palca dałbym jeden nawet używany. Decybele uzyskane na drugiej membranie tracisz już w połączeniu szeregowym gdzie uzyskujesz 8 ohm co przemawiałoby na korzyść zastosowania nawet jednego tandetnego przetwornika.
Za około 150zł, które musiałeś wydać na te dwa DBS spokojnie kupiłbyś jeden, który zagra lepiej.
Fakt, bagażnik jest świetnie odizolowany od kabiny, więc dla muzyki, w której chcemy mieć dobry KICK musimy się pofatygować o dobre głośniki w drzwiach, które zejdą też w miarę nisko a do bagażnika dobrze zestroić BR lub Dać Band passa,

Oczywiście do wyboru konstrukcji dużo zależy od tego co słuchamy.

Poza tym gratuluję chęci zrobienia czegoś samemu, skrzynka zrobiona ładnie i starannie.










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości