BLOS - podlaczenie
- 1
- 2
26-03-2015, 20:59
#2
Odnośnie zasilania benzyny to jest specjalny układ Stop KE (PD45) który nie odcina całkowicie zasilania pomp(y) paliwa i powoduje że benzyna krąży w układzie.
27-03-2015, 11:45
#4
Czytalem o tym ukladzie i z tego co wyczytalem to nie zawsze zdaje to na 100% egzamin i zdarza sie ze wystepuje czasami spalanie oby paliw jednoczesnie a tego bym nie chcial.
Wpadl mi jeszcze do glowy pomysl z blokowaniem rurek wtryskiwaczy za pomoca wlasnie elektrozaworow. Dwie kwesie w tej sprawie sa jeszcze dla mnie zagadka
1. Czy duze trudnosci sprawiloby uszczelnienie tych zaworkow na rurkach,
2. czy paliwo krazace w obiegu miescilo by sie w powrocie z rozdzielacza?
Jak myslicie?
Ciezko mi to wyczuc bo nie mialem z gazem zbyt duzego styku wczesniej. Nigdy na tym paliwie nie jezdzilem. Mysle ze albo I albo II generacja. I ni w zab nie wiem czym sie roznia
Wpadl mi jeszcze do glowy pomysl z blokowaniem rurek wtryskiwaczy za pomoca wlasnie elektrozaworow. Dwie kwesie w tej sprawie sa jeszcze dla mnie zagadka

1. Czy duze trudnosci sprawiloby uszczelnienie tych zaworkow na rurkach,
2. czy paliwo krazace w obiegu miescilo by sie w powrocie z rozdzielacza?
Jak myslicie?
(27-03-2015, 09:42)poso napisał(a): Co tam u ciebie za instalacja siedzi?
Ciezko mi to wyczuc bo nie mialem z gazem zbyt duzego styku wczesniej. Nigdy na tym paliwie nie jezdzilem. Mysle ze albo I albo II generacja. I ni w zab nie wiem czym sie roznia

27-03-2015, 13:54
#5
Jak chcesz mieć instalacje chodzacą dobrze to tylko IGS. Wiadomo można sie bawić w BLOSy itp.
27-03-2015, 13:59
#6
Ja bym zaczął od sprawdzenia całej instalacji gazowej pod kątem sprawności. Jeśli ma swoje lata, wymienić reduktor, filtry. Zainstalować (jeśli nie ma) stop KE.
Ale za nim to, najpierw zainwestowałbym w nowy układ zapłonowy (przy M102 nie są to duże pieniądze) i doprowadził do tego, aby silnik idealnie pracował na benzynie.
Szczerze odradzam instalację 1-2 gen. przy tym silniku. Jeśli nie robisz tym autem dużych przebiegów, wywal to.
Ale za nim to, najpierw zainwestowałbym w nowy układ zapłonowy (przy M102 nie są to duże pieniądze) i doprowadził do tego, aby silnik idealnie pracował na benzynie.
Szczerze odradzam instalację 1-2 gen. przy tym silniku. Jeśli nie robisz tym autem dużych przebiegów, wywal to.
27-03-2015, 16:23
#7
No wlasnie jak to jest z tym stop KE? Na jakiej zasadzie dokladnie dziala? Czy zdaje egzamin na 100% ??
27-03-2015, 16:32
#8
Reguluje ciśnienie przez EHA bodajże. Czyli mówiąc krótko zmniejsza ciśnienie w układzie na tyle aby nie dało rady "otworzyć" wtrysku
27-03-2015, 16:44
#9
Aha, takie cos. Na zmniejszenie cisnienia tez mialem pomysl
Ogolnie ciezki temat do ugryzenia ale tym samym ciekawy
Lubie dlubac i modzic wiec to cos dla mnie. W tym lepsza zabawa ze nigdy nie mialem do czynienia z gazem i moge sie jeszcze czegos nowego teraz nauczyc 



27-03-2015, 22:16
#10
Dziś poznałem człowieka który ma blosa w M102 i może na ten temat doktorat napisać. Zaprosiłem go na forum, więc jak się skusi to Ci pewnie coś napisze.
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości