#Logowanie Rejestracja
BLOS - podlaczenie
  • 0 głosów - średnia: 0


26-03-2015, 12:14 #1
SeRu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:13 Liczba wątków:2 Dołączył:23.02.2015 Skąd:RLU Auto:Coupe 230 E 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

26-03-2015, 20:59 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Odnośnie zasilania benzyny to jest specjalny układ Stop KE (PD45) który nie odcina całkowicie zasilania pomp(y) paliwa i powoduje że benzyna krąży w układzie.

27-03-2015, 09:42 #3
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:474 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Co tam u ciebie za instalacja siedzi?

27-03-2015, 11:45 #4
SeRu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:13 Liczba wątków:2 Dołączył:23.02.2015 Skąd:RLU Auto:Coupe 230 E 91' Reputacja: 0
Czytalem o tym ukladzie i z tego co wyczytalem to nie zawsze zdaje to na 100% egzamin i zdarza sie ze wystepuje czasami spalanie oby paliw jednoczesnie a tego bym nie chcial.
Wpadl mi jeszcze do glowy pomysl z blokowaniem rurek wtryskiwaczy za pomoca wlasnie elektrozaworow. Dwie kwesie w tej sprawie sa jeszcze dla mnie zagadkaUsmiech
1. Czy duze trudnosci sprawiloby uszczelnienie tych zaworkow na rurkach,
2. czy paliwo krazace w obiegu miescilo by sie w powrocie z rozdzielacza?
Jak myslicie?

(27-03-2015, 09:42)poso napisał(a):  Co tam u ciebie za instalacja siedzi?

Ciezko mi to wyczuc bo nie mialem z gazem zbyt duzego styku wczesniej. Nigdy na tym paliwie nie jezdzilem. Mysle ze albo I albo II generacja. I ni w zab nie wiem czym sie roznia Usmiech
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2015, 11:53 przez SeRu.

27-03-2015, 13:54 #5
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:474 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Jak chcesz mieć instalacje chodzacą dobrze to tylko IGS. Wiadomo można sie bawić w BLOSy itp.

27-03-2015, 13:59 #6
darul
Administrator
Status: Online Liczba postów:5 865 Liczba wątków:317 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 x 2 Reputacja: 19
Ja bym zaczął od sprawdzenia całej instalacji gazowej pod kątem sprawności. Jeśli ma swoje lata, wymienić reduktor, filtry. Zainstalować (jeśli nie ma) stop KE.

Ale za nim to, najpierw zainwestowałbym w nowy układ zapłonowy (przy M102 nie są to duże pieniądze) i doprowadził do tego, aby silnik idealnie pracował na benzynie.


Szczerze odradzam instalację 1-2 gen. przy tym silniku. Jeśli nie robisz tym autem dużych przebiegów, wywal to.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2015, 14:00 przez darul.

27-03-2015, 16:23 #7
SeRu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:13 Liczba wątków:2 Dołączył:23.02.2015 Skąd:RLU Auto:Coupe 230 E 91' Reputacja: 0
No wlasnie jak to jest z tym stop KE? Na jakiej zasadzie dokladnie dziala? Czy zdaje egzamin na 100% ??

27-03-2015, 16:32 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Reguluje ciśnienie przez EHA bodajże. Czyli mówiąc krótko zmniejsza ciśnienie w układzie na tyle aby nie dało rady "otworzyć" wtrysku

27-03-2015, 16:44 #9
SeRu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:13 Liczba wątków:2 Dołączył:23.02.2015 Skąd:RLU Auto:Coupe 230 E 91' Reputacja: 0
Aha, takie cos. Na zmniejszenie cisnienia tez mialem pomysl Usmiech Ogolnie ciezki temat do ugryzenia ale tym samym ciekawy Usmiech Lubie dlubac i modzic wiec to cos dla mnie. W tym lepsza zabawa ze nigdy nie mialem do czynienia z gazem i moge sie jeszcze czegos nowego teraz nauczyc Usmiech

27-03-2015, 22:16 #10
darul
Administrator
Status: Online Liczba postów:5 865 Liczba wątków:317 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 x 2 Reputacja: 19
Dziś poznałem człowieka który ma blosa w M102 i może na ten temat doktorat napisać. Zaprosiłem go na forum, więc jak się skusi to Ci pewnie coś napisze.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości