asd problem oraz dmuchawa
- 1
- 2
12-12-2015, 06:01
#2
Próbowałeś odpinać akumulator? W dmuchawie to raczej szczotki się zawieszają.
12-12-2015, 11:06
#3
spróbuję akumulator odłączyć. silnik zdemontuję i obejrzę. dam znać 

piotrek.m5 Pokaż post
12-12-2015, 14:03
#4
odłączenie akumulatora nic nie da. Prawdopodobnie masz przerwany kabel miedzy gniazdem diagnostycznym a podstawką sterownika ASD.
Musisz podłożyć jakiś cienki kabel pod nóżkę 2 sterownika i włożyć go w gniazdo a drugi kabel zwierać do - na akumulatorze żeby odczytać błędy. Omijasz w ten sposób gniazdo diagnostyczne. Daj znać czy pomogło. Ja miałem to samo w kombi
Musisz podłożyć jakiś cienki kabel pod nóżkę 2 sterownika i włożyć go w gniazdo a drugi kabel zwierać do - na akumulatorze żeby odczytać błędy. Omijasz w ten sposób gniazdo diagnostyczne. Daj znać czy pomogło. Ja miałem to samo w kombi
12-12-2015, 16:39
#5
ook
powiem tak, kilka razy próbowałem wtykac kabelek w te piny i kontrolka na chwilę gasła i po chwili się zapalała. Nawet po czasie zgasła permanentnie ale po gwałtownym ruszeniu na trawie złapał na 2 koła zapalił się trójkąt i zapaliła się kontrolka znowu.

12-12-2015, 19:32
#6
Darul miał podobny problem z 4maticiem, więc może rozwiązanie będzie analogiczne.
12-12-2015, 20:11
#7
Przy "wyspie zaworowej" jest czujnik ciśnienia oleju i grucha. Sprawdź czujnik miernikiem a gruchę w taki sam sposób jak tą od nivo.
12-12-2015, 20:53
#9
Piotr proszę Cie....
4matic jest robudowanym układem ASD, tak samo jest tam grucha i zawór.
Prostym zabiegiem jest również przelutowanie srebrnego przekaźnika.
4matic jest robudowanym układem ASD, tak samo jest tam grucha i zawór.
Prostym zabiegiem jest również przelutowanie srebrnego przekaźnika.
piotrek.m5 Pokaż post
12-12-2015, 21:21
#10
no właśnie Dariusz, proszę cie
Wyspa w ASD, o ile ten zaworek można nazwać wyspą nie posiada czujnika ciśnienia a nawet trafiona gruszka nie wyrzuci błędu. Asd dalej sie bedzie załączać ale nie bedzie blokowało kół.
To elektryczne co jest z tylu to elektrozawór którego ciągłość uzwojenia jest kontrolowana przez sterownik. Spalony zawór wyrzuci odpowiedni błąd. Niech najpierw uruchomi samodiagnozowanie sterownika a potem sprawdza elementy. Inaczej to robota glupiego. Jeśli nie bedzie w stanie skasować błędów ze sterownika to choćby miał elementy ze złota to ASD nie bedzie dzialalo. Odłączanie zasilania, wyciąganie sterownika itp nie kasuje błędów. Jedynie zwieranie nóżki 2 do masy na min 10 sekund

To elektryczne co jest z tylu to elektrozawór którego ciągłość uzwojenia jest kontrolowana przez sterownik. Spalony zawór wyrzuci odpowiedni błąd. Niech najpierw uruchomi samodiagnozowanie sterownika a potem sprawdza elementy. Inaczej to robota glupiego. Jeśli nie bedzie w stanie skasować błędów ze sterownika to choćby miał elementy ze złota to ASD nie bedzie dzialalo. Odłączanie zasilania, wyciąganie sterownika itp nie kasuje błędów. Jedynie zwieranie nóżki 2 do masy na min 10 sekund
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości