#Logowanie Rejestracja
asd problem oraz dmuchawa
  • 0 głosów - średnia: 0


12-12-2015, 01:41 #1
purgley
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:70 Liczba wątków:12 Dołączył:21.02.2014 Skąd:ZGY Auto:E420 96' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

12-12-2015, 06:01 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Próbowałeś odpinać akumulator? W dmuchawie to raczej szczotki się zawieszają.

12-12-2015, 11:06 #3
purgley
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:70 Liczba wątków:12 Dołączył:21.02.2014 Skąd:ZGY Auto:E420 96' Reputacja: 0
spróbuję akumulator odłączyć. silnik zdemontuję i obejrzę. dam znać Usmiech

12-12-2015, 14:03 #4
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
odłączenie akumulatora nic nie da. Prawdopodobnie masz przerwany kabel miedzy gniazdem diagnostycznym a podstawką sterownika ASD.

Musisz podłożyć jakiś cienki kabel pod nóżkę 2 sterownika i włożyć go w gniazdo a drugi kabel zwierać do - na akumulatorze żeby odczytać błędy. Omijasz w ten sposób gniazdo diagnostyczne. Daj znać czy pomogło. Ja miałem to samo w kombi

12-12-2015, 16:39 #5
purgley
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:70 Liczba wątków:12 Dołączył:21.02.2014 Skąd:ZGY Auto:E420 96' Reputacja: 0
ook Usmiech powiem tak, kilka razy próbowałem wtykac kabelek w te piny i kontrolka na chwilę gasła i po chwili się zapalała. Nawet po czasie zgasła permanentnie ale po gwałtownym ruszeniu na trawie złapał na 2 koła zapalił się trójkąt i zapaliła się kontrolka znowu.

12-12-2015, 19:32 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Darul miał podobny problem z 4maticiem, więc może rozwiązanie będzie analogiczne.

12-12-2015, 20:11 #7
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Przy "wyspie zaworowej" jest czujnik ciśnienia oleju i grucha. Sprawdź czujnik miernikiem a gruchę w taki sam sposób jak tą od nivo.

12-12-2015, 20:38 #8
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Panowie, ale to nie jest 4matic

12-12-2015, 20:53 #9
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Piotr proszę Cie....
4matic jest robudowanym układem ASD, tak samo jest tam grucha i zawór.
Prostym zabiegiem jest również przelutowanie srebrnego przekaźnika.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2015, 21:06 przez darul.

12-12-2015, 21:21 #10
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
no właśnie Dariusz, proszę cie Usmiech Wyspa w ASD, o ile ten zaworek można nazwać wyspą nie posiada czujnika ciśnienia a nawet trafiona gruszka nie wyrzuci błędu. Asd dalej sie bedzie załączać ale nie bedzie blokowało kół.
To elektryczne co jest z tylu to elektrozawór którego ciągłość uzwojenia jest kontrolowana przez sterownik. Spalony zawór wyrzuci odpowiedni błąd. Niech najpierw uruchomi samodiagnozowanie sterownika a potem sprawdza elementy. Inaczej to robota glupiego. Jeśli nie bedzie w stanie skasować błędów ze sterownika to choćby miał elementy ze złota to ASD nie bedzie dzialalo. Odłączanie zasilania, wyciąganie sterownika itp nie kasuje błędów. Jedynie zwieranie nóżki 2 do masy na min 10 sekund
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2015, 21:24 przez piotrek.m5.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości