#Logowanie Rejestracja
ASB późno wchodz 4 bieg
  • 0 głosów - średnia: 0


12-06-2013, 19:18 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

12-06-2013, 21:10 #2
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Czekać, hmm, ale w jakim sensie? Czy skrzynia przerzuca na 4 bieg przy zbyt wysokiej prędkości czy np przy dociągnięciu do 60km/h i delikatnym odjęciu gazu 4 nie wchodzi od razu tylko musisz czekać?

Jesli 1 przypadek to szacher-macher z linką powinien pomóc. Jeśli 2 to nie wiem Zeby2

13-06-2013, 07:43 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Czwórka wejdzie ale ciągnie na trójce moim zdaniem za długo (muszę popuścić aby ją wymusić). Czyli raczej przypadek nr jeden.
Gdzie ta linka? Jak kręcić?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2013, 07:44 przez darul.

13-06-2013, 08:20 #4
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Końcówka linki z regulacją jest gdzieś zapewne po stronie kierowcy, tam gdzie dochodzi linka od gazu i są wszystkie cięgna. Jak znajdziesz to LUZUJ linkę po 1 obrocie śruby regulacyjnej

13-06-2013, 08:49 #5
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Z tego, co pamiętam to linka od ASB i od gazu łączą się pod przepustnicą i tam jest jakaś śruba do regulacji...

Mnie bardziej irytowało to, że nie redukował przy wciśnięciu w dechę...
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2013, 08:50 przez korpa.

13-06-2013, 10:17 #6
RSZ
Honorowy Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:304 Liczba wątków:2 Dołączył:25.05.2013 Skąd:ZGL Auto:s210 e320 99' Reputacja: 2
Czyli:
linkę luzuję jeśli wbija kolejne biegi za późno
a naciągam jeśli wbija za wcześnie,

a jak ma się to do redukowania ? Moja skrzynia ma tendencję do trzymania wysokich biegów (4ka przt 40km/h to chyba nie jest normalka)

13-06-2013, 10:22 #7
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Dokładnie tak

Ja mam ustawioną linkę tak że przy przyspieszaniu na minimalnym gazie 4 bieg wrzuca mi przy 50km/h. W OM606 było to 45km/h.
RSZ, to jest jak najbardziej normalne. Musisz wcisnąć mocniej gaz, czasem aż pod KD żeby zredukowała na 3, sama tego nie zrobi
Nie nalezy sie spodziewać że ta skrzynia będzie szuflowac biegami w góre i dół jak 7-G Tronic. One są wolne, ospałe i często działają jak chcą
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2013, 10:23 przez piotrek.m5.

13-06-2013, 11:33 #8
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:212 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:S124 E220 Reputacja: 8
Darku, regulacje linki asb masz z tyłu przepustnicy (czerwona linka). Najpierw wyreguluj sobie tą od gazu (z przodu przepustnicy czarna).








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości