#Logowanie Rejestracja
ABS + niezidentyfikowany przewód
  • 0 głosów - średnia: 0


28-02-2015, 14:28 #1
MaYor
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:59 Liczba wątków:19 Dołączył:02.12.2014 Skąd:CIN Auto:200D 92 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

Tylko W124 ! Merc 
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2015, 14:30 przez MaYor.

28-02-2015, 15:26 #2
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Pompy abs raczej sie nie psują. Winy szukałbym w przerwanych kablach czujników przy kołach albo braku zasilania. Żarówka nie jest spalona w zegarach? Jak przekręcasz kluczyk na poz 2 to kontrolka się świeci?

Co do drugiego zdjęcia - tak, to musi byc podłaczone. To jest podciśnienie dla EGRu, skrzynie automatyczną itp
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2015, 15:27 przez piotrek.m5.

28-02-2015, 15:33 #3
MaYor
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:59 Liczba wątków:19 Dołączył:02.12.2014 Skąd:CIN Auto:200D 92 Reputacja: 0
Tak świeci się, więc awaria pompy odpada. Wielka ulga.

Możesz mi w skrócie wytłumaczyć dlaczego to ma być połączone ?

Tylko W124 ! Merc 
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2015, 15:33 przez MaYor.

28-02-2015, 15:44 #4
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Jak dlaczego? No bo ma byc i tyle Usmiech Bez tego nie masz prawdopodobnie "ssania" chyba że ktoś je podłączył do linii z grubego przewodu podciśnienia

Zwiekszanie obrotów zimnego silnika działa? Tzn czy jak odpalasz po nocy to silnik ma wyższe obroty czy sie telepie?

28-02-2015, 16:02 #5
MaYor
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:59 Liczba wątków:19 Dołączył:02.12.2014 Skąd:CIN Auto:200D 92 Reputacja: 0
Przepraszam za wprowadzenie w błąd bo kontrolka ABS nie świeci się nawet po przekręceniu kluczyka.
A co do zwiększenia obrotów to silnik ma takie same obroty na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Może jest delikatna różnica.

Tylko W124 ! Merc 

28-02-2015, 16:08 #6
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
ABS-na początek sprawdź czy żarówka nie jest spalona/wogóle jakaś jest.

Podciśnienie - podłącz. Będziesz miał ssanie
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2015, 16:09 przez piotrek.m5.

28-02-2015, 18:54 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Dodatkowo nie działa regulacja lamp, składane zagłówki o ile masz, jakieś funkcje sterowania pompa wtryskową. Ciesz się ze gaszenie jest realizowane z przewodu do pompy hamulcowej inaczej byś nie zgasił silnika Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości