#Logowanie Rejestracja
4.2 V8 M119 W124 vs 4.2 V8 M119 W210 itp...
  • 0 głosów - średnia: 0


01-02-2017, 21:05 #1
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

01-02-2017, 21:13 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 916 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
ad.2 galeria Badyla,
ad3 nie jest taka sama

01-02-2017, 22:00 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 233 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Ad 2. Można powiedzieć że tam przednia połowa podwozia inna.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

02-02-2017, 00:47 #4
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 293 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
ad 1 - m119 w W124 byl na kopulkach, m119 w W210 byl juz na cewkach



02-02-2017, 11:33 #5
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
(01-02-2017, 21:05)2. Czy komora silnika np: w W124 2.0 M111 jest taka sama jak w W124 4.2 M119 ? napisał(a):  Z tego co czytałem to niby jest ściana grodziowa przesunięta bardziej w tył ? Czy to prawda ?

Roznice:

-sciana grodziowa
-wzmocniania kielichow
-blachy pod mocowaniami kielichow czyli te pod komputerem i pod skrzynka bezpiecznikow i serwo
-trawerka pod silnik
- mocowanie skrzynki komputera
-mocowanie pompy abs
-mocowanie dolne chlodnic
-uchwyt amoryzatora przekladni jest po drugiej stronie
-tunel srodkowy jest szery z racji tego zeby zmiescic katalizatory
- plus pare innych otowrow ktore trzeba wyciac a niektore zaspawac

a co za tym wszystkim idzie jest:
inna przekladnia, wahacze, zwrotnice, aku w bagazniku, pompa abs, chlodnice i ogolnie w ch...j rzeczy.

A co chcesz wkladac 4.2 do coupe?

www.facebook.com/MercedesE420CE

02-02-2017, 19:33 #6
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
Dzięki wam za informacje z waszej strony.
Ogólnie Bydle to narodził mi się taki pomysł z parę miesięcy temu aby zrobić jakiegoś swapa, najpierw chciałem 3.2 V6 z W210 ale uznałem że będzie niedosyt więc wymyśliłem 4.2 V8 i postanowiłem sobie poszperać trochę na ten temat i poczytać jakie są przeszkody i co trzeba było by zmodyfikować. Ogólnie to wymyśliłem sobie aby kupić całego W210 z takim silnikiem i wszystko przekładać od A do Z. Komora silnika w W210 jest bardzo podobna do W124 to pomyślałem że raczej nie będzie problemu z przerobieniem jakiś mocować silnika itp.. Ale teraz jak się dowiedziałem od ciebie że jest inna ściana grodziowa, wahacze i wiele innych pierdół to dawca jako W210 chyba odpada i trzeba będzie szukać W124 tak jak ty to zrobiłeś i w tedy nie ma problemu Usmiech Chciałbym taki projekt rozpocząć za 1,5 roku i wszystko powoli robić stopniowo, ale jak to teraz będzie po uświadomieniu mnie o tych wszystkich rzeczach to nie wiem... Jezyk2

02-02-2017, 20:19 #7
czarli
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:12 Dołączył:23.11.2013 Skąd:GST Auto: E300 D 94' Reputacja: 0
Rafał kup sobie w210 E 430,lub E 60 AMG i odechce ci się w124🛴🛴🛴

02-02-2017, 20:29 #8
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
(02-02-2017, 19:33)Rafal napisał(a):  Dzięki wam za informacje z waszej strony.
Ogólnie Bydle to narodził mi się taki pomysł z parę miesięcy temu aby zrobić jakiegoś swapa, najpierw chciałem 3.2 V6 z W210 ale uznałem że będzie niedosyt więc wymyśliłem 4.2 V8 i postanowiłem sobie poszperać trochę na ten temat i poczytać jakie są przeszkody i co trzeba było by zmodyfikować. Ogólnie to wymyśliłem sobie aby kupić całego W210 z takim silnikiem i wszystko przekładać od A do Z. Komora silnika w W210 jest bardzo podobna do W124 to pomyślałem że raczej nie będzie problemu z przerobieniem jakiś mocować silnika itp.. Ale teraz jak się dowiedziałem od ciebie że jest inna ściana grodziowa, wahacze i wiele innych pierdół to dawca jako W210 chyba odpada i trzeba będzie szukać W124 tak jak ty to zrobiłeś i w tedy nie ma problemu Usmiech Chciałbym taki projekt rozpocząć za 1,5 roku i wszystko powoli robić stopniowo, ale jak to teraz będzie po uświadomieniu mnie o tych wszystkich rzeczach to nie wiem... Jezyk2

Wszystko da sie zrobic, kwestia tylko pieniedzy. Trzeba by bylo popatrzec co i jak to wyglada. Jednak opcja kupienia 420stki W124 na dawce jest najlepszym pomyslem.
Mozesz sprobowac poszukac jakiegos np C36 W202 - to by byl tez mega projekt i mysle ze byl bys zadowolony.
V6 z W210 tez juz fajnie jedzie, mysle ze spoko opcja. Po moich doswiadczeniach nie wiem czy nie wolal bym takiego silnika bez ciecia tego wszystkiego, no i zawsze to juz V'ka.

www.facebook.com/MercedesE420CE

02-02-2017, 21:03 #9
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
Czarli niestety na E60 mnie nie stać i raczej nie będzie, ale chciałbym bardzo Oczko
Bydle, no właśnie mnie to najbardziej przeraża, to cięcie i naruszanie tej ściany grodziowe, miałbym nawet bardzo dobrego blacharza i mógłby to zrobić ale nie chciał bym sobie zniszczyć coupe w taki sposób jak coś źle pójdzie Oczko
No i tak jak mówisz, 3.2 z okulara to V-ka i zawsze można coś udoskonalić jak by się chciało a pomysł z C36 W202 też dobry i chyba bardziej "lżejszy" moim zdaniem do zrealizowania.
Dzięki wielkie za uświadomienie mnie Usmiech

02-02-2017, 22:48 #10
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 916 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
A co byś chciał udoskonalać w V-ce z okulara? Rafał, poszukaj innego auta albo daj sobie spokój.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości