#Logowanie Rejestracja
230E.Silnik ciężko odpala,mała moc,falujące obroty.
  • 0 głosów - średnia: 0


19-07-2015, 18:50 #1
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:879 Liczba wątków:21 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

19-07-2015, 19:31 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 985 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Tam powinna być sprężynka dzięki której masz płynność dodawania gazu a teraz pewnie masz prawie jak 0 i 1 czyli dusząc pedał gazu długo nic, a potem rura do przodu.
Nr OE 1029932310 lub 1029931110


Zmieniałeś przewody WN, kopułkę i palec?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2015, 19:33 przez darul.

19-07-2015, 20:17 #3
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:879 Liczba wątków:21 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3
mam kolego sprężynkę. Założona jest na takim mniejszym łebku z centymetr dalej niż jest ten o który pytam.
Nie. Nie dotykałem się do tych rzeczy jeszcze. Wymieniłem świece.
Kurde już bym chciał zrobić to i mieć święty spokój bo martwi mnie praca silnika :smutek:
A co do tych rurek to wszystkie wygrzebałem czy jeszcze gdzieś się schowała jakaś?
Dzięki za wszelkie rady.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

21-07-2015, 19:51 #4
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:879 Liczba wątków:21 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3
No dobra. Ogarniam Usmiech
Jak wymienić ten wężyk i skąd go wziąć?
[Obrazek: DSC_1611.jpg]

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

21-07-2015, 21:12 #5
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Przewód przelewowy od diesla kup sobie Oczko zdejmij go ten przelewowy przytnij na wymiar i wsadź Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2015, 21:14 przez Truskawek.

22-07-2015, 00:01 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 183 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Ale co to jest? Mi wygląda jak gumowe kolanko do wpięcia podciśnienia? Możesz żrobić troche szerszą perspektywę co to jest i gdzie to sie znajduje?

22-07-2015, 07:30 #7
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Regulator ciśnienia paliwa... podciśnienie wchodzi właśnie w ten czarny przewód czyli jeszcze mniejsza plastikowa rurka powinna wchodzić w tą czarną.. tej czarnej chyba nie wymienisz, bo jest częścią integralną regulatora.

22-07-2015, 09:37 #8
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:879 Liczba wątków:21 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3
(22-07-2015, 00:01)Biały napisał(a):  Ale co to jest? Mi wygląda jak gumowe kolanko do wpięcia podciśnienia? Możesz żrobić troche szerszą perspektywę co to jest i gdzie to sie znajduje?

[Obrazek: DSC_1613.jpg]
(22-07-2015, 07:30)korpa napisał(a):  Regulator ciśnienia paliwa... podciśnienie wchodzi właśnie w ten czarny przewód czyli jeszcze mniejsza plastikowa rurka powinna wchodzić w tą czarną.. tej czarnej chyba nie wymienisz, bo jest częścią integralną regulatora.

No właśnie wygląda mi to na niewymienne.
Podciśnienie jest z tej rurki od odmy i mam całość. Chciałem wymienić bo jest bardzo sparciałe i nadpęknięte.
Co z tym w takim razie zrobić? Dać coś na wierzch?

I jeszcze mam pytanie. Czym to jest wszystko wysmarowane, że się tak klei? Umyć to czymś, czy tak ma być?

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2015, 09:43 przez CICHY525.

22-07-2015, 09:53 #9
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Ten element może być przyczyną problemu z odpalaniem. Ustrojstwo to odpowiada za ciśnienie paliwa - aktualnie mam ten sam problem. Po wyłączeniu zapłonu paliwo Ci się cofa, bo to ustrojstwo nie trzyma ciśnienia w układzie i dlatego może tak być, że rano chcesz odpalić, a on nie dostaje paliwka, bo go jeszcze nie ma w układzie. Spróbuj dać na zapłon ze trzy razy przed odpaleniem - tak żeby pompa paliwa "napompowała" Pb95 do układu i dopiero zakręć. Problem w tym, że takie ustrojstwa są dwa. jeden koło pompy paliwa, a drugi przy samym układzie wtryskowym. mam jeden na wymianę ale nie wiem od którego zacząć Oczko. U Ciebie podejrzewam, że jest właśnie ten, który sfociłeś. nie wiem na jakiej zasadzie on jest sterowany z podciśnienia z odmy ale pewnie skoro ten odcinek nie jest w dobrym stanie to ma to jakiś wpływ. Zachlapane masz wszystko olejem. wydostaje się ten olej i z odmy, i z samego układu wtryskowego poprzez filtr powietrza - chodź to nadal jest z odmy tylko inną drogą Oczko. Takie rzeczy czyszczę środkami do mycia gaźników.

22-07-2015, 09:57 #10
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
a... a jak odpali to jakie ma obroty na biegu jałowym?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości