230E.Silnik ciężko odpala,mała moc,falujące obroty.
19-07-2015, 19:31
#2
Tam powinna być sprężynka dzięki której masz płynność dodawania gazu a teraz pewnie masz prawie jak 0 i 1 czyli dusząc pedał gazu długo nic, a potem rura do przodu.
Nr OE 1029932310 lub 1029931110
Zmieniałeś przewody WN, kopułkę i palec?
Nr OE 1029932310 lub 1029931110
Zmieniałeś przewody WN, kopułkę i palec?
19-07-2015, 20:17
#3
mam kolego sprężynkę. Założona jest na takim mniejszym łebku z centymetr dalej niż jest ten o który pytam.
Nie. Nie dotykałem się do tych rzeczy jeszcze. Wymieniłem świece.
Kurde już bym chciał zrobić to i mieć święty spokój bo martwi mnie praca silnika :smutek:
A co do tych rurek to wszystkie wygrzebałem czy jeszcze gdzieś się schowała jakaś?
Dzięki za wszelkie rady.
Nie. Nie dotykałem się do tych rzeczy jeszcze. Wymieniłem świece.
Kurde już bym chciał zrobić to i mieć święty spokój bo martwi mnie praca silnika :smutek:
A co do tych rurek to wszystkie wygrzebałem czy jeszcze gdzieś się schowała jakaś?
Dzięki za wszelkie rady.
21-07-2015, 21:12
#5
Przewód przelewowy od diesla kup sobie
zdejmij go ten przelewowy przytnij na wymiar i wsadź 


- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
22-07-2015, 00:01
#6
Ale co to jest? Mi wygląda jak gumowe kolanko do wpięcia podciśnienia? Możesz żrobić troche szerszą perspektywę co to jest i gdzie to sie znajduje?
22-07-2015, 07:30
#7
Regulator ciśnienia paliwa... podciśnienie wchodzi właśnie w ten czarny przewód czyli jeszcze mniejsza plastikowa rurka powinna wchodzić w tą czarną.. tej czarnej chyba nie wymienisz, bo jest częścią integralną regulatora.
22-07-2015, 09:37
#8
(22-07-2015, 00:01)Biały napisał(a): Ale co to jest? Mi wygląda jak gumowe kolanko do wpięcia podciśnienia? Możesz żrobić troche szerszą perspektywę co to jest i gdzie to sie znajduje?
![[Obrazek: DSC_1613.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-MdEwCTf0UiE/Va9G4ldu1xI/AAAAAAAAIGg/Q4Zs4YaOrxU/s144-Ic42/DSC_1613.jpg)
(22-07-2015, 07:30)korpa napisał(a): Regulator ciśnienia paliwa... podciśnienie wchodzi właśnie w ten czarny przewód czyli jeszcze mniejsza plastikowa rurka powinna wchodzić w tą czarną.. tej czarnej chyba nie wymienisz, bo jest częścią integralną regulatora.
No właśnie wygląda mi to na niewymienne.
Podciśnienie jest z tej rurki od odmy i mam całość. Chciałem wymienić bo jest bardzo sparciałe i nadpęknięte.
Co z tym w takim razie zrobić? Dać coś na wierzch?
I jeszcze mam pytanie. Czym to jest wszystko wysmarowane, że się tak klei? Umyć to czymś, czy tak ma być?
22-07-2015, 09:53
#9
Ten element może być przyczyną problemu z odpalaniem. Ustrojstwo to odpowiada za ciśnienie paliwa - aktualnie mam ten sam problem. Po wyłączeniu zapłonu paliwo Ci się cofa, bo to ustrojstwo nie trzyma ciśnienia w układzie i dlatego może tak być, że rano chcesz odpalić, a on nie dostaje paliwka, bo go jeszcze nie ma w układzie. Spróbuj dać na zapłon ze trzy razy przed odpaleniem - tak żeby pompa paliwa "napompowała" Pb95 do układu i dopiero zakręć. Problem w tym, że takie ustrojstwa są dwa. jeden koło pompy paliwa, a drugi przy samym układzie wtryskowym. mam jeden na wymianę ale nie wiem od którego zacząć
. U Ciebie podejrzewam, że jest właśnie ten, który sfociłeś. nie wiem na jakiej zasadzie on jest sterowany z podciśnienia z odmy ale pewnie skoro ten odcinek nie jest w dobrym stanie to ma to jakiś wpływ. Zachlapane masz wszystko olejem. wydostaje się ten olej i z odmy, i z samego układu wtryskowego poprzez filtr powietrza - chodź to nadal jest z odmy tylko inną drogą
. Takie rzeczy czyszczę środkami do mycia gaźników.


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości