#Logowanie Rejestracja
200D Gaśnie 1sek po uruchomieniu. I trzeba kręcić.
  • 0 głosów - średnia: 0


11-08-2013, 15:38 #1
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.



Kamień Pokaż post
11-08-2013, 18:38 #2
Kamień
 
Jeśli po zamontowaniu starego wężyka problem znika, to nie ma co dumać. To tutaj leży przyczyna. Może ten nowy nie leży tak jak powinien i puszcza lewe powietrze.

11-08-2013, 19:50 #3
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Właśnie stary jest nieszczelny a nowy tak, zresztą kupiłem 3 nowe innego producenta, jeden nawet 4mm.
Stary na pracującym silniku puszcza paliwo a na zgaszonym pewnie zasysa powietrze, za to nowy jest szczelny i po zdjęciu jego slychać jak powietrze zasysa się do króćca przy filtrze.



11-08-2013, 23:01 #4
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:212 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:S124 E220 Reputacja: 8
Czyli jeśli układ szczelny panujące podciśnienie powoduje cofanie się paliwa.
Sprawdź: przed zgaszeniem silnika odkręć korek wlewu paliwa, nie zakręcaj. Zakręć dopiero na drugi dzień po odpaleniu. Podciśnienie w zbiorniku wytwarza się również jak temperatura otoczenia spada (np. nocą).
Jeśli po takiej próbie będzie dobrze, znaczy odpowietrzenie niedrożne.

12-08-2013, 05:27 #5
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Czaro, pisałem o tym w 1 poście
(11-08-2013, 15:38)GEORGE P. napisał(a):  Z odpaleniem po kilkunastu godzinach postoju bez różnicy czy odkręcę korek w baku czy nie. Myślałem ,że może się podciśnienie wytwarza i to jest przyczyną.
Dwa dni jeździłem z odkręconym i to samo.

Dla informacji:
Właśnie byłem odpalić auto, zapalił na strzała, bez problemu.

Czemu? A no pewne temu, że na noc zdjąłem ten wężyk i stał bez.

Pytajnik??


Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2013, 05:29 przez GEORGE P..

12-08-2013, 09:42 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Załóż nowy wężyk. Odkręć filtr główny paliwa. Zakręć na chwilę silnikiem. Załóż i dokręć filtr główny. Kręć silnikiem aż zaskoczy. W czasie kręcenia dodaj trochę "gazu" i tak trzymaj , puki obr. silnika się nie wyrównają.
To powinno pomóc.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

12-08-2013, 21:34 #7
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
OK. Spróbuję w weekend, bo teraz nie mam gdzie, a nie będe tego robił na ulicy.
Roxa, sugerujesz bańkę powietrza w górnej części filtra?










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości